گوگل محل‌ استقرار دوچرخه‌های لیمو را مشخص می‌کند

پرشین خودرو: گوگل با اضافه کردن قابلیتی جدید در سرویس نقشه خود، محل‌های استقرار دوچرخه‌های لیمو را مشخص می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، گوگل با افزودن قابلیت جدیدی به سرویس نقشه خود، محل‌های استقرار دوچرخه‌های لیمو را مشخص می‌کند.

دوچرخه‌های شهری لیمو وسیله‌ نقلیه‌ای بسیار مناسب و بدون آلودگی در تعداد زیادی از شهرهای ایالات متحده آمریکا و اروپا است و همه روزه بسیاری از شهروندان این مناطق جهان برای سفرهای درون شهری خود از دوچرخه‌ها و اسکوترهای برقی لیمو استفاده می‌کنند. گوگل در راستای حمایت از محیط زیست و ترغیب بیشتر مردم به عدم استفاده از خودروهای شخصی و جایگزینی آن با دوچرخه، سرویس نقشه خود را با دوچرخه‌های لیمو هماهنگ کرده است.

گوگل تا پیش از این در ۱۳ شهر مختلف، محل‌های استقرار دوچرخه و اسکوتر‌های لیمو را روی نقشه خود مشخص کرده بود و حالا در صدد است تا به زودی این توانایی گوگل مپ را به ۸۰ شهر برساند. این غول فناوری آمریکایی با برنامه‌ریزی مناسب در جهت همکاری با شرکت‌هایی مانند لیمو و اوبر در صدد است تا علاوه بر حفظ سلامت محیط زیست، خود را به عنوان شرکتی بی‌رقیب در ارائه سرویس‌های برتر نقشه معرفی کند.


تغییر فرهنگ عبور و مرور مردم به ویژه در اروپا، سبب شده است شهروندان این منظقه از جهان تمایل بسیار کمتری به استفاده از خودرو شخصی داشته باشند و بیشتر ترجیح می‌دهند از حمل و نقل عمومی یا وسایل نقلیه‌ای مانند دوچرخه و اسکوتر استفاده کنند. جا افتادن این فرهنگ پسندیده در میان مردم سبب شده ‌است دولت‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل عمومی نیز تکاپوی خود را برای رفع نیاز‌های مردم بیشتر کنند.

البته در این میان وضع قوانین سخت‌گیرانه برای صاحبان خودروهای شخصی نیز در تمایل آن‌ها به عدم استفاده از حمل و نقل عمومی و وسایل نقلیه بدون آلودگی بی‌تاثیر نبوده است.

کد خبر 111409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha