کد خبر 111413
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
حضور 500 هزار پلیس در جاده های کشور

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی کشور گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده و با هدف ارتقا هرچه بیشتر امنیت مسافران، 500 هزار نیروی پلیس در ایام نوروز 1398 جاده های سطح کشور را کنترل می کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سردار محمد حسین حمیدی روز دوشنبه  افزود: در این ارتباط هماهنگی های لازم با دستگاههای مربوطه نیز به انجام رسیده است و با توجه به ظرفیت های موجود هم اکنون این آمادگی برای کنترل هر چه بیشتر سطح جاده های کشور وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: پیش بینی امسال ما با توجه به میزان تعطیلات نوروز افزایش سفرها در مقایسه با سال گذشته است که همین امر موجب شده از همه ظرفیت ها به صورت 24 ساعته بهره مند شویم.
سردار حمیدی تصریح کرد: پلیس در خدمت رسانی به مردم از هیچگونه کوششی دریغ نخواهد کرد و در مقابل از مسافران نوروزی نیز می خواهیم با رعایت و احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش در طول رفت و برگشت سفر یاری رسان نیروهای پلیس و دیگر دست اندرکارانی که در این ایام در خدمت مردم هستند، باشند.
رئیس پلیس راه اظهار داشت: اجرای عملیات طرح نوروزی امسال از 25 اسفند آغاز و تا پایان روز هفدهم فروردین 1398 ادامه خواهد داشت.
سردار حمیدی تصریح کرد: در اجرای این طرح همکاران پلیس راه در سطح جاده ها و پاسگاههای بین شهری و نیز مشارکت سازمان ها و دستگاههای مربوطه حضور خواهند داشت.
وی اظهار داشت: از مسافران نوروزی می خواهیم قبل از آغاز سفر علاوه بازدید خودروهای خود و رفع معایب احتمالی وسیله نقلیه خویش از هر گونه عجله و شتاب در طول سفر خوداری کنند و فقط به خاطر دقایقی زودتر رسیدن سفر خود را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

کد خبر 111413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha