تعامل پلیس راهور تهران با آموزشگاه‌های رانندگی تهران

پرشین خودرو: در جلسه رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با هیأت مدیره اتحادیه صنف آموزشگاههای رانندگی کشور بر تعامل این دو نهاد تاکید شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، در جلسه‌ای که با حضور سردار مهماندار (رئیس پلیس راهور تهران بزرگ)، سرگرد سجاد خسروی (رئیس اداره آموزشگاه‌های رانندگی تهران)، علی حیدری (رئیس اتحادیه صنف آموزشگاه‌های رانندگی کشور) و فرهاد حقیقی (مدیر عامل اتحادیه صنف آموزشگاه‌های رانندگی کشور) برگزار شد، بر هم افزایی قابلیت‌های این دو نهاد در راستای کیفی سازی آموزش‌های رانندگی و ارتقا فرهنگ ترافیک تأکید شد.


سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در راستای حمایت از حقوق آموزشگاه‌های رانندگی اظهار کرد: در خصوص حمایت از حقوق آموزشگاه‌های رانندگی و در جهت رسیدن به اهداف و سیاست‌های مشترک در ارتقا فرهنگ ترافیک و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ضمن رایزنی با سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران در صدد رفع دغدغه‌ها و مشکلات این قشر زحمت کش در خصوص تعرفه‌های طرح ترافیک و طرح زوج و فرد اقدام خواهد کرد.

سردار مهماندار تاکید کرد: امید است با اجرایی شدن آیین نامه جدید آموزشگاه‌های رانندگی این دو نهاد بتوانند بیش از پیش در راستای اعتلای فرهنگ ترافیک تعامل و همکاری کنند.

کد خبر 111474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha