ورود استون مارتین به دنیای اس یو وی ها با کانسپت لاگوندا All-Terrain

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی استون مارتین با معرفی رسمی خودروی کانسپت لاگوندا All-Terrain، رسما به دارندگان خودروهای شاسی بلند پیوست.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باتوجه به آمار فروش جهانی و صدرنشینی خودروهای شاسی بلند در لیست فروش، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در سال‌های اخیر تصمیم به طراحی و ساخت خودروهای شاسی بلند گرفته‌اند که در این خصوص می توان به شرکت‌های خودروسازی جگوار، لامبورگینی، بنتلی، مازراتی و یا حتی شرکت خودروسازی رولزرویس اشاره کرد که هرکدام سعی دارند از بازار داغ خودروهای شاسی بلند سهم خود را دریافت کنند.

 

کانسپت لاگوندا All-Terrain



حال در جدیدترین دوره از نمایشگاه ژنو 2019، شرکت خودروسازی استون مارتین هم یک خودروی شاسی بلند کاملا جدید تحت عنوان " لاگوندا All-Terrain" رونمایی کرده است، اما این خودرو یک طرح کانسپت بوده و راه زیادی دارد تا به مرحله تولید برسد.

 

کانسپت لاگوندا All-Terrain



در روزهای گذشته شرکت خودروسازی استون مارتین با انتشار یک تصویر پیش نمایش وعده معرفی این خودروی شاسی بلند را داده بود، حال با معرفی رسمی این خودرو می توانیم به جزییات طراحی اتومبیل پی ببریم و با ویژگی های منحصربه فرد آن آشنا شویم.

 

کانسپت لاگوندا All-Terrain



این خودرو در داخل کابین خود تنها 4 سرنشین دارد و درب های آن متفاوت از هر خودروی دیگری باز می‌شود.

 

کانسپت لاگوندا All-Terrain



موضوع مهم‌تر فرم بدنه اتومبیل خواهد بود که تمامی ویژگی‌های یک اتومبیل را در خود جای داده است. از فضای کابین بزرگ و لوکس گرفته تا ظاهری جذاب و اسپرت که استون مارتین لاگوندا All-Terrain را از هر نظر بی نقص کرده است، اما باید توجه داشت که به رغم یدک کشیدن نام استون مارتین، هیچ نشانه‌ای از طراحی معروف محصولات این شرکت در چهره اتومبیل دیده نمی شود.

 

کانسپت لاگوندا All-Terrain



به خاطر کانسپت بودن این خودرو، هنوز تصمیم نهایی برای مشخصات فنی این خودرو گرفته نشده است، اما شرکت سازنده تایید می کند که با توسعه این خودرو تا سال 2022 میلادی و اضافه کردن آن به خط تولید، تنها گزینه قابل سفارش برای مشتریان سیستم محرک تمام الکتریکی خواهد بود که باعث می شود این خودروی شاسی بلند لوکس استون مارتین در بازارهای جهانی برابر تسلا مدل X با رنج قیمت بیشتری قرار گیرد.

کد خبر 111521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha