جلب توجه فیات با معرفی یک خودروی کانسپت الکتریکی در سالگرد  120 سالگی

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فیات در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019، چشم انداز آینده محصولات الکتریکی خود را با نام Centoventi EV معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فیات سالگرد 120 سالگی خود را با معرفی یک خودروی کانسپت جدید در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019 جشن می گیرد. خودروی فیات Centoventi EV یک خودروی شهری کامپکت تمام الکتریکی خواهد بود که چشم انداز آینده این شرکت را به تصویر کشیده است و خیلی‌ها بر این باور هستند که نسل بعد فیات پاندا، الگو گرفته از این طرح کانسپت خواهد بود.

 



جزییات ارائه شده از این خودروی الکتریکی نشان می دهد که بسته‌های باتری این خودرو قابل تعویض و یا حتی قابل ارتقا هستند و مشتریان قادر به اضافه کردن 3 سلول باتری اضافی برای طی کردن مسافت بیشتر خواهند بود و بسته به انتخاب باتری، کاربران می‌توانند حداقل محدوده حرکت 100 کیلومتر و یا حداکثر محدوده حرکت 500 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری‌های خود داشته باشند.

 



این خودروی مفهومی دارای سقف پویا با امکان جدا شدن است و می‌توان بجای سقف معمولی، از سقف پانوراما، سقف پارچه‌ای و یا حتی باربند برای حمل وسایل استفاده کرد. اضافه کردن ویژگی‌های اضافه به این خودرو بسیار ساده خواهد بود، زیرا امکان تولید قطعات این خودرو با استفاده از چاپگرهای 3 بعدی فراهم بوده و کاربران می‌توانند از طریق نمایندگی‌های مجاز و یا سازندگان دیگر قطعات مورد نیاز خود را تامین کنند. داشبورد اتومبیل هم به گونه ای طراحی شده است که می‌توان گوشی هوشمند خود را به یک صفحه نمایش دیجیتالی تبدیل کرد، هرچند فیات در گزینه های سفارشی خود یک صفحه نمایشگر 20 اینچی و سیستم نمایش اطلاعات سرگرمی را گنجانده است.

 



اگر فیات تصمیم به تولید این خودرو داشته باشد، قطعا از معماری خودروهای کوچک شهری خود استفاده خواهد کرد و پایه مدل‌های آینده این شرکت و طراحی نسل بعد فیات 500 خواهد شد. علاوه بر این شرکت خودروسازی فیات تایید کرده است که نسل بعد فیات 500 در نمایشگاه بین المللی ژنو سال آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد و با سیستم های محرک تمام الکتریکی امکان سفارش خواهند داشت.

کد خبر 111539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha