حل مشکل سرویس مدارس استثنایی پایتخت توسط شهرداری

پرشین خودرو: رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در خصوص مشکل سرویس ایاب و ذهاب تعدادی از مدارس استثنایی تهران گفت: مسؤولان شهرداری عنوان کردند که مشکل را حل می‌کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، مدتی است که تعدادی از دانش‌‌آموزان استثنایی شهر تهران با مشکل سرویس ایاب و ذهاب مواجه شدند و سرویس‌ها یا نیامدند و یا نامنظم بوده است.

این موضوع باعث شد که تعدادی از دانش‌آموز با نیازهای ویژه از تحصیل عقب بمانند البته با همت خانواده‌ها و مسؤولان مدارس آن هم در شرایط مضیقه مالی، کمی از مشکل حل شد.

مجید قدمی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار کرد: در تهران مسؤولیت هزینه ایاب و ذهاب دانش‌‌آموزان استثنایی تهران به عهده شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: شهرداری تهران با پیمانکاری قرارداد بسته است و علی‌الظاهر پیمانکار به وظیفه‌اش عمل نکرده است و یکی، دو ماهی است در بعضی مدارس روند فعالیت سرویس ایاب و ذهاب دچار مشکل شده است.

قدمی اضافه کرد: مدیریت آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران پیگیر است و مسؤولان شهرداری گفتند که مشکل را حل می‌کنند همچنین تمام هزینه‌ها که توسط مدارس انجام شده است را پرداخت می‌کنند.

کد خبر 111561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha