کد خبر 111575
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
کیا هم با یک کانسپت خاص به ژنو آمد

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی کیا در نمایشگاه بین المللی ژنو 2019، فرصتی مناسب به دست آورد تا خودروی کانسپت جدید خود یعنی Imagine را معرفی کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شایعات زیادی در رسانه های خبری وجود داشت که شرکت خودروسازی کیا یک خودروی اسپرت کوپه طراحی کرده است، اما با معرفی این خودرو در روز گذشته و در جریان نمایشگاه بین المللی ژنو 2019، مشخص شد که این خودرو نه یک خودروی کوپه اسپرت است، نه یک خودروی سدان، نه یک خودروی کراس اوور و همچنین نه یک خودروی شاسی بلند سایز کوچک، بلکه این خودرو ترکیبی از موارد ذکر شده خواهد بود که خود لایق دریافت یک سگمنت اختصاصی است و می‌توانید جزییات طراحی آن را در تصاویر شاهد باشید.

 



اگر فکر می کنید که طراحی بیرونی اتومبیل جسورانه است، فقط منتظر بمانید تا چشمتان به طراحی داخل کابین بخورد. در داخل کابین شرکت خودروسازی کیا 21 صفحه نمایشگر جداگانه با کیفیت فوق العاده بالا طراحی کرده است که برای دید بهتر راننده در قسمت بالای داشبورد و به صورت زاویه دار قرار گرفته است. هرچند این انتظار وجود ندارد که شرکت خودروسازی کیا در صورت تصمیم گرفتن برای تولید این خودرو و یا حتی الگوبرداری از آن برای ساخت محصولات دیگر، از چنین طراحی در عمل استفاده کند.

 



همانطور که انتظار می رفت، این خودرو در حال حاضر یک طرح کانسپت بوده و به خاطر پیچیدگی طراحی، هیچ انتظاری برای توسعه وتجاری سازی آن برای عرضه به مشتریان وجود ندارد، مگر اینکه از طراحی این خودرو برای توسعه محصولات دیگر استفاده شود و باتوجه به فاکتورهای طراحی، کاملا الکتریکی بودن آن را می توان پیش بینی کرد.

 

 



 

کد خبر 111575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha