امداد خودروی سایپا به استقبال نوروز می رود

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا از آمادگی كامل گروه خودروسازی سایپا برای ارائه خدمات به مشتریان در طرح امداد نوروزی سال 98 خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، بهزاد پناهی ضمن تبریك پیشاپیش سال نو به تمام هموطنان، اظهار داشت: طرح امداد نوروزی سال 98 گروه سایپا از 25 اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود و به مدت 21 روز تا پایان روز 16 فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نمایندگی‌های منتخب سایپا در سراسر كشور آماده خدمت رسانی به مشتریان در طرح امداد نوروزی هستند.

پناهی گفت: وظیفه شبكه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفرهای نوروزی است و با توجه به حجم سفرهای نوروزی، تمامی پایگاه ها و واحدهای امدادی در جاده‌های سراسر كشور به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.

 

بهزاد پناهی



مدیرعامل سایپا یدك كیفیت در خدمات را اصل اساسی و مهم در جلب رضایت مشتریان دانست و گفت: شبكه خدمات پس از فروش با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در كوتاه‌ترین زمان ممكن به مسافران نوروزی ارائه کند.

وی ادامه داد: در این طرح 11 دفتر منطقه‌ای و 20 انجمن صنفی نمایندگی‌ها وظیفه كنترل و نظارت بر عملكرد نمایندگی‌ها و واحدهای امدادی را بر عهده دارند و در مجموع بیش از 6 هزار نفر از نیروهای انسانی گروه سایپا در تلاش هستند تا آرامش و اطمینان خاطر را در ایام نوروز برای مشتریان فراهم كنند.

پناهی همچنین به همكاری امداد خودروسایپا با پلیس راهور ناجا، اورژانس، هلال احمر و سایر نهادهای مرتبط در ستاد سفرهای نوروزی اشاره كرد و گفت: در سایه این همكاری‌ها قطعا مشتریان گروه سایپا لحظات خوبی را در جاده‌ها تجربه خواهند كرد.

وی همچنین از مشتریان گروه سایپا خواست در صورت بروز مشكل در حین سفر، با شماره 096550 تماس بگیرند و از سپردن خودروی خود به امداد خودروهای متفرقه پرهیز كنند تا متحمل هزینه‌های گزاف و صدمات ناشی از تعمیرات غیر استاندارد نشوند

کد خبر 111596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha