میزبانی نمایشگاه خودروی ژنو از هایپرکار تمام الکتریکی بایک چین

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی بایک با حضور یافتن در نمایشگاه ژنو، از یک هایپرکار تمام الکتریکی قدرتمند رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، امسال نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس میزبان شمار زیادی از وسایل نقلیه تمام الکتریکی بود. از خودروهای کوچک شهری و خانوادگی گرفته تا خودروهای سوپراسپرت و هایپرکارهای نسل جدید تمام الکتریکی که همه اهدافی بزرگی در سر دارند و بدون شک مشتریان خاص خود را خواهند داشت. بایک Arcfox-GT، یکی از چندین خودروی الکتریکی نمایشگاه ژنو امسال خواهد بود که در اولین تلاش خود برای معرفی جهانی، توانسته توجه بسیاری از فعالان صنعت خودروسازی را به خود جلب کند.

 

هایپر کار تمام الکتریکی بایک



خودروی هایپرکار تمام الکتریکی بایک Arcfox-GT، در بخش فنی خود مجهز به 4 موتور الکتریکی قدرتمند شده است که در مجموع می تواند خروجی قدرت 1005 اسب بخاری تولید کند و به لطف شاسی و بدنه بسیار سبک وزن خود، می تواند عملکرد شگفت انگیزی در قلمرو هایپرکارهای بزرگ صنعت خودروسازی داشته باشد که طبق ادعای شرکت سازنده، حداقل شتاب صفر تا صد آن برابر با 2.59 ثانیه خواهد بود. اما این تمام ماجرا نیست و شرکت خودروسازی بایک برای دفاع از حق خود در بازارهای بین المللی، چیزی بیش از این‌ها آماده کرده است.

 

هایپر کار تمام الکتریکی بایک



مشتریانی که به دنبال نسخه قوی‌تر از هایپرکار تمام الکتریکی Arcfox-GT هستند، می‌توانند پرچم‌دار آن یعنی نسخه Track Edition را خریداری کنند که از آخرین فناوری ماشین‌های فرمول E در طراحی و ساخت آن استفاده شده است و مهم‌ترین قسمت آن، خروجی قدرت 1609 اسب بخاری و گشتاور 1320 نیوتن متری خواهد بود که می‌تواند همانند رها شدن تیری از چله کمان، هایپرکار جدید بایک را از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر برساعت برساند.

 

هایپر کار تمام الکتریکی بایک



نسخه نهایی بایک Arcfox-GT توسعه یافته در مرکز تحقیق و توسعه این شرکت واقع در کشور اسپانیا بوده و براساس نسخه کانسپت آن مربوط به سال 2016 ساخته شده است و حالا پیشرفت‌های بسیار بیشتری نسبت به نسخه کانسپت خود داشته است تا تبدیل به یک تهدید واقعی برای ماشین های صاحب نام همرده باشد.
 

کد خبر 111602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha