کد خبر 111630
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
 مهلت مجدد ثبت‌نام در کنکور سراسری

پرشین خودرو: مهلت مجدد برای ثبت نام داوطلبان شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی از فردا یکشنبه ۱۹ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایلنا، حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: مهلت مجدد برای ثبت‌نام در کنکور سراسری ۹۸ از فردا یکشنبه ۱۹ اسفند آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۲۲ اسفند ادامه دارد. داوطلبان باید منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در این آزمون ثبت نام کنند.


وی ادامه داد: بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شد داوطلبان شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت ۲۴ بهمن تا ۶ اسفند ۹۷ موفق به ثبت نام نشدند می‌توانند در مهلت مجدد در کنکور ثبت نام کنند.

توکلی افزود: همچنین داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده‌اند می‌توانند در مهلت مجدد در کنکور سراسری ۹۸ ثبت‌نام کنند. داوطلبان باید با مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی: http://dipcode.medu.ir برای دریافت کدهای سوابق تحصیلی اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند نیز از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اسفند ۹۷ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می‌گیرد، این داوطلبان نیز می‌توانند با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود و در صورت تمایل برای ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

به گفته توکلی، آزمون سراسری سال ۹۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳و ۱۴ تیرماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

کد خبر 111630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha