کلکسیون خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فیفتی سنت+ تصویر

پرشین خودرو: کورتیس جیمز جکسون سوم که هوادارانش او را در صحنه‌های موسیقی با نام فیفتی سنت می‌شناسند هنرمند پرطرفداری است که زندگی پر فراز و نشیبی را برای رسیدن به موفقیت طی کرده است.

به  گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، کورتیس جیمز جکسون سوم که هوادارانش او را در صحنه‌های موسیقی با نام فیفتی سنت می‌شناسند هنرمند پرطرفداری است که زندگی پر فراز و نشیبی را برای رسیدن به موفقیت طی کرده است.

جالب است بدانید فیفتی سنت از سن ۱۲ سالگی به فروش مواد مخدر مشغول شد و از آنجایی که خوانندگی رپ علاقه داشت در اینکار به‌اندازه‌ای اصرار ورزید تا دست‌آخر استعدادش شکوفا شد و به موفقیت رسید. امینم و دکتر دره پس از اینکه متوجه ذوق و استعداد فیفتی سنت شدند به او فرصت هنرنمایی دادند و اولین آلبوم این خواننده با فروش چشمگیری روبرو شد و راه را برای پیشرفت او باز کرد.

فیفتی سنت در کودکی و جوانی زندگی بسیار سختی داشت اما در بزرگسالی به ستاره‌ای معروف تبدیل شد و آلبوم‌های او یکی از دیگری پرفروش‌تر ظاهر شدند، این رپر معروف در سال ۲۰۰۱ به رگبار گلوله بسته شد و به‌رغم اینکه ۹ گلوله به او اصابت کرده بود از این حادثه جان سالم بدر برد تا به هوادارانش ثابت کند که به این راحتی‌ها صحنه‌های موسیقی را خالی نخواهد کرد.

خوشبختانه این روزها فیفتی سنت توانسته است مشکلات را پشت‌سر بگذارد و در کنار موسیقی، دستی در هنرپیشگی نیز دارد و در چند فیلم مهم و پرفروش شرکت کرده است، این موارد باعث شده تا فیفتی سنت یکی از ثروتمندترین رپرهای دنیا باشد و به همین دلیل توانسته است خودروها و موتورسیکلت‌های گران‌قیمت و لوکس زیادی را به کلکسیون شخصی‌اش اضافه کند.

فیفتی سنت در انتخاب خودرو نیز همانند موسیقی‌هایش هنرمند خوش‌سلیقه‌ای نشان داده و نگاهی به کلکسیون شخصی فیفتی سنت بدون شک برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

۱۹. موتورسیکلت یاماها وای.‌زد.‌اف آر وان
 

خودرو

 


پایگاه خبری فوربز نگاه کاملی به کلکسیون خودروها و موتورسیکلت‌های فیفتی سنت داشته است و بر اساس گزارش این پایگاه خبری، موتورسیکلت یاماها وای.‌زد.‌اف آر وان (Yamaha YZH R1)، یکی از جذاب‌ترین موتورسیکلت‌های کلکسیون این رپر پرطرفدار است.

از قرار معلوم فیفتی سنت مدل ۲۰۱۲ این موتورسیکلت را خریداری کرده و با موتوری طرف هستیم که ۱۴۶،۲۰ اسب‌بخار نیرو در اختیار موتورسوار قرار می‌‌دهد. این موتورسیکلت چابک و زیبا ممکن است سرعت و قدرت خوبی داشته باشد اما مصرف سوخت بالایی دارد و به همین دلیل طرفداران زیادی پیدا نکرده است اما بدون شک خواننده‌ای پول‌دار مانند فیفتی سنت نگران مصرف زیاد سوخت این خودرو نیست و ترجیح می‌دهد موتورسیکلتی پرمصرف و سریع سوار شود.

۱۸. شورولت سابربان


اگر نگاهی به گاراژ سلبریتی‌ها داشته باشید متوجه می‌شوید که شورولت برند پرطرفداری در میان چهره‌های سرشناس است و سلبریتی‌های زیادی را سراغ داریم که سوار شورولت سابربان (CHEVROLET SUBURBAN) می‌شوند. اما قضیه شورولت سابربان فیفتی سنت با تمامی این شورولت‌ها فرق می‌کند.

اگر خاطر شما باشد در بالا گفتیم که فیفتی سنت حدود ۱۸ سال پیش در یک حادثه تیراندازی مورد اصابت ۹ گلوله قرار گرفت. به همین دلیل شورولت سابربان فیفتی سنت نه تنها یک خودروی ضدگلوله تمام‌عیار است بلکه حتی در برابر انفجار بمب نیز مقاومت است. فیفتی سنت به اندازه‌ای این خودروی شورولت را دوست دارد که به جای یک دستگاه، دو دستگاه شورولت سابربان در کلکسیون‌اش نگهداری می‌کند.

شورولت سابربان یک شاسی‌بلند بسیار محبوب است که مدل ۲۰۱۹ این خودرو از موتور قدرتمند V8 بهره می‌برد و ۳۵۵ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد. به این ترتیب فیفتی سنت با خیال راحت سوار بر این شورولت ضدبمب و گلوله، بدون اینکه از حادثه‌ای نگران باشد در خیابان‌ها جولان می‌دهد.

۱۷. پونتیاک جی‌ ۸
 

خودرو

 


تجربه نشان اده است سلبریتی‌ها هر خودرویی را سوار نمی‌شوند و همیشه دنبال خودروهای خاص و شخصی‌سازی شده هستند، پونتیاک جی ۸ که در گاراژ فیفتی سنت شاهد آن هستیم نیز یک پونتیاک معمولی نیست و این رپر ثروتمند، این پونتیاک جی ۸ را کاملاً شخصی‌سازی کرده است. در نتیجه در این پونتیاک یک پیشرانه LSX 427 قرار دارد و با یک خودروی بسیار قدرتمند طرف هستیم که ۵۰۰ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و بدون شک تجربه رانندگی دلنشینی دارد.

فیفتی سنت برای اینکه این پونتیاک قرمز رنگ به لحاظ زیبایی چیزی کم و کسر نداشته باشد تودوزی‌های داخلی را نیز از چرم بسیار باکیفیتی با رنگ قرمز سفارش داده است. در کنار این موارد از آنجایی که فیفتی سنت همیشه در حال گوش فرا دادن به موسیقی است، در این پونتیاک جی ۸ یک سیستم صوتی پیشرفته ساخت دست برند جی‌.‌بی‌.‌ال تعبیه شده است.

۱۶. بنتلی مولسان

فیفتی سنت در کلکسیون خود چه خودروها و موتورسیکلت‌هایی دارد

سلبریتی را سراغ نداریم که دست‌کم یک دستگاه بنتلی در گاراژ شخصی‌اش نداشته باشد، فیفتی سنت نیز برای اینکه از قافله سلبریتی‌های بنتلی‌سوار عقب نماند یک دستگاه بنتلی مولسان را خریداری کرد. البته همان‌گونه که از این سلبریتی انتظار داریم این بنتلی نیز یک بنتلی معمولی نیست و با یک بنتلی مولسان زراندود طرف هستیم که با طلای ناب روکش شده است.

این مدل از بنتلی محصول سال ۲۰۱۲ است و یک پیشرانه V8 با ظرفیت ۶.۸ لیتر از نوع دوقلو توربوشارژ در بنتلی مولسان فیفتی سنت قرار گرفته است. این پیشرانه چیزی حدود ۵.۵ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و در حال حاضر مدل معمولی بنتلی مولسان در بازارهای جهانی قیمتی برابر با ۳۰۷ هزار دلار دارد اما بدون شک روی مدل زراندود این خودرو نمی‌توان قیمت گذاشت.

۱۵. وایت‌ لایتنینگ

فیفتی سنت در کلکسیون خود چه خودروها و موتورسیکلت‌هایی دارد

فیفتی سنت برای اینکه عشق خودش به خودروهای خاص و عجیب و غریب را ثابت کند با برادران پارکر که ید طولایی در ساخت و شخصی‌سازی خودرو دارند همکاری کرد و ماحصل این همکاری خودرویی با نام وایت لایتنینگ است. این خودرو در سریال «ماشین‌های رویا» (Dream Machines) نیز استفاده شد و از قرار معلوم وایت لایتنینگ ابتدا قرار بوده به عنوان یک خودروی جت ساخته شود اما درنهایت طراحی آن به صورت یک خودروی معمولی اما بسیار پرسرعت تغییر کرده است.

خودروی وایت لایتنینگ به‌اندازه‌ای امکانات پیشرفته و عجیب دارد که کسی فکرش را نمی‌کند به این خودرو اجازه رانندگی در خیابان‌ها داده شده باشد، اما خوشبختانه فیفتی سنت توانست مجوز رانندگی با این خودرو را دریافت کند و به عنوان‌ یک سلبریتی خاص در خیابان‌ها گشت و گذار کند.

۱۴. اسپید ریسِر

فیفتی سنت در کلکسیون خود چه خودروها و موتورسیکلت‌هایی دارد

در ابتدا به شما قول دادیم خودروهای جالبی از گاراژ فیفتی سنت به شما معرفی خواهیم کرد و همان‌گونه که می‌بینید سر حرف‌مان هستیم و خودروهایی یکی از دیگری جالب‌تر را برای شما معرفی می‌کنیم. در این قسمت نیز به یک خودروی عجیب و غریب دیگر رسیدیم که اسپید ریسر نام دارد.

این خودرو نیز همانند وایت لاتنینگ ماحصل همکاری فیفتی سنت و برادران پارکر است و با یک خودروی سه‌چرخ طرف هستیم که ظاهر آن چیزی بین خودرو و موتورسیکلت است. جالب اینجاست به‌رغم تمامی جذابیت‌هایی که اسپید ریسر دارد، تاکنون فیفتی سنت سوار بر این خودرو دیده نشده است و با این حساب نمی‌توان در خصوص طراحی یا سرعت این خودرو نظر زیادی مطرح کرد اما بدون شک فیفتی سنت از داشتن چنین خودروی عجیب و آینده‌نگرانه‌ای به خودش افتخار می‌کند.

۱۳. مازراتی ام‌.‌سی ۱۲

فیفتی سنت در کلکسیون خود چه خودروها و موتورسیکلت‌هایی دارد

انصافاً نمی‌توان به سلیقه فیفتی سنت در انتخاب خودرو اشکال گرفت و این خودروهای این سلبریتی یکی از دیگری جذاب‌تر به نظر می‌رسند، در این قسمت نیز با یک مازراتی ام.‌سی ۱۲ زیبا و شیک طرف هستیم که مدت زیاد است در گاراژ فیفتی سنت جا خوش کرده است. در ساخت این مازرات ام‌.‌سی ۱۲ از خودروی افسانه‌ای انزو فراری الهام گرفته شده است و از قرار معلوم پیشرانه ۶ لیتری خودروی انزو فراری در مازرات ام‌.سی ۱۲ قرار دارد. این پیشرانه قدرتمند به‌میزان ۶۳۰ اسب‌بخار نیرو، قدرت در اختیار راننده قرار می‌دهد و به اندازه‌ای سرعت و قدرت دارد که راندن آن در خیابان‌ها شهری غیر مجاز اعلام شده است.

اما فیفتی سنت گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست و در سال ۲۰۰۸ مازرات ام‌.‌سی ۱۲ را با قیمت گزاف هشت هزار دلار خریداری کرد. این‌گونه که پیداست فیفتی سنت هر وقت که هوس کند این خودرو را برای رانندگی به بیرون از شهر می‌برد و از سرعت و قدرت مازراتی ام‌.سی ۱۲ حسابی لذت می‌برد.

۱۲. رولزرویس فانتوم

فیفتی سنت در کلکسیون خود چه خودروها و موتورسیکلت‌هایی دارد

این رولزرویس اشرافی یکی از جدیدترین ولخرجی‌های فیفتی سنت در زمینه خرید خودرو است و این‌گونه که پیداست این رپر پرطرفدار به مناسبت زادروز ۴۳ سالگی خود مدل ۲۰۱۸ رولزرویس فانتوم را به خودش هدیه داده است.

وی برای اینکه به هوادارانش ثابت کند حسابی هوای خودش را دارد در روز تولدش با رولزرویس فانتوم چرخی در خیابان‌ها زد و حسابی دل علاقه‌مندان خودروهای تراز اول را آب کرد. اگر از طرفداران خودروهای لاکچری باشید حتماً به خوبی رولزرویس فانتوم را می‌شناسید، این خودرو یک پیشرانه ۶.۸ لیتری از نوع توربوشارژ دارد و ۵۶۳ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند.

جالب است بدانید رولزرویس در مدل ۲۰۱۸ خودروی فانتوم تجهیزات پیشرفته زیادی را تعبیه کرده است تا به لطف این تجهیزات راننده بتواند قدرت مهارنشدنی پیشرانه فانتوم را کنترل کند. هشدار کاهش فشار باد لاستیک‌ها، هشدار خروج از مسیر و برخورد از روبرو به همراه سیستم دید در شب را تنها می‌توان تنها قسمتی از ویژگی‌های جدید رولزرویس فانتوم ۲۰۱۸ نام برد.

۱۱. رولزرویس فانتوم دراپ‌هِد

فیفتی سنت در کلکسیون خود چه خودروها و موتورسیکلت‌هایی دارد

طرفداران فیفتی سنت بارها او را سوار بر رولزرویس فانتوم دراپ‌هد (ROLLS-ROYCE PHANTOM DROPHEAD)، مشاهده کرده‌‌اند. این خودرو کاملاً زیرنظر فیفتی سنت شخصی‌سازی شده و از این لحاظ به یک رولزرویس منحصر به فرد تبدیل شده است.

اگر خبرهای فیفتی سنت را دنبال کرده باشید حتماً به خاطر دارید که مدتی پیش در خبرها داشتیم که فیفتی سنت حدود ۲۲ میلیون دلار قرض بالا آورده است. اما جالب است بدانید فیفتی سنت این رولزرویس فانتوم دراپ‌هد را حدود ۶ ماه پس از انتشار خبر رسوایی مالی خریده است و از آنجایی که این رولزرویس چیزی حدود ۴۶۰ تا ۵۸۸ هزار دلار قیمت دارد می‌توان گفت بعید به‌نظر می‌رسد مشکلات اقتصادی توان مالی فیفتی سنت را زیر سؤال برده باشند.

۱۰. رولزرویس گوست


از قرار معلوم فیفتی سنت این رولزرویس گوست را در سال ۲۰۱۱ با قیمت گزاف ۲۵۰ هزار دلار خریداری کرده است تا به کلکسیون رولزرویس‌هایش اضافه کند. رولزرویس گوست به یک پیشرانه V12 توربوشارژ با ظرفیت ۶.۶ لیتر مجهز شده است و به راحتی ۵۶۳ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد.

چنین پیشرانه قدرتمندی رولزرویس گوست را در عرض ۴.۸ ثانیه از سرعت صفر به یک‌صد کیلومتر در ساعت به پیش میراند و این موارد باعث شد تا فیفتی سنت، به یکی از رولزرویس سوارهای معروف هالیوود تبدیل شود.

۹. لامبورگینی مورچیه‌لاگو


این خودرو در سال ۲۰۲ از جانب لامبورگینی به مناسبت چهلمین سال تاسیس این برند معرفی شد، جالب است بدانید مورچیه‌لاگو در زبان اسپانیایی در میان گاوبازان این کشور به گاو خشمگینی گفته می‌شود که پس از تحمل ۲۴ ضربه شمشیر هنوز هم مقاومت می‌کند و از پا نمی‌افتد. این خودرو در فیلم شوالیه تاریکی نیز به‌عنوان خودروی بتمن به‌خدمت گرفته شد.

تمامی این موارد دست به دست هم داد تا فیفتی سنت که علاقه زیادی به خودروهای خاص دارد یک دستگاه لامبورگینی مورچیه‌لاگو را به گاراژ شخصی‌اش اضافه کند. این‌گونه که پیداست فیفتی سنت در سال ۲۰۰۷ این لامبورگینی قدرتمند و سریع را با قیمت ۳۲۰ هزار دلار خریداری کرده است.

در لامبورگینی مورچیه‌لاگو شاهد حضور یک پیشرانه V12 با ظرفیت ۶.۵ لیتر هستیم، این پیشرانه ۶۴۰ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و خودرو را در عرض تنها ۳.۳ ثانیه از سرعت صفر به یک‌صد کیلومتر در ساعت می‌رساند. لامبورگینی مورچیه‌لاگو که در ایران آن را با نام مورسیه‌لاگو نیز می‌شناسیم با سرعت سرسام‌آوری معادل ۳۳۹ کیلومتر درساعت قلب جاده‌ها را میشکافد.

۸. فراری انزو
 

 

خودرو


نوبتی هم که باشد نوبت خودروهای فراری است که سر از گاراژ فیفتی سنت در بیاورند، در همین راستا فیفتی سنت یک دستگاه خودروی فراری انزو را که یکی از خاص‌ترین فراری‌های دنیا است به کلکسیون شخصی‌اش اضافه کرده است.

در فراری انزو با یک پیشرانه V12 طرف هستیم که ۶.۰ لیتر ظرفیت دارد، این پیشرانه قدرتمند به راحتی ۶۶۰ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار میدهد و در عرض ۳.۱۴ ثانیه خودرو را از سرعت صفر به یک‌صد کلیومتر در ساعت می‌رساند. فراری انزو یکی از سریع‌ترین خودروهای دنیا است و با سرعت ۳۵۰ کیلومتر درساعت جاده‌ها را پشت‌سر می‌گذارد.

۷. فراری اف‌اف


با نگاهی به کلکسیون خودروهای فیفتی سنت به‌راحتی متوجه می‌شوید وقتی این رپر ثروتمند از خودرویی خوشش بیاید به یک مدل از آن برند قناعت نمی‌کند و دست‌کم باید چند مدل مختلف از خودروهای برند مورد علاقه‌اش را در کلکسیون شخصی خود گرد‌ هم آورد. به همین دلیل است که در گاراژ فیفتی سنت یک خودروی فراری اف‌اف جا خوش کرده است.

این فراری زیبا و چابک به یک پیشرانه ۶.۳ لیتری از نوع V12 مجهز است و ۶۵۱ اسب‌بخار نیرو دارد، فراری اف‌اف در عرض تنها ۳.۵ ثانیه از صفر کیلومتر به سرعت یک‌صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند و ۳۳۴ کیلومتر سرعت دارد.

۶. لندروور رنج روور
 

خودرو

 


برند لندروور یکی از محبوب‌ترین برند‌های دنیا است و محصولات این برند ممکن است در برابر سوپرخودروهایی مانند فراری و لامبورگینی حرفی برای گفتن نداشته باشند اما امکانات و راحتی در اختیار راننده قرار می‌دهند که دیگر سوپرخودروها از انجام آنها ناتوان هستند. در این زمینه می‌توان به لندرروور رنج روور اشاره کرد.

این خودرو که دست‌کم یک دستگاه از آن را در گاراژ هر سلبریتی شاهد هستیم به رنگ مورد علاقه فیفتی سنت که آبی است رنگ‌آمیزی شده و تاریخ خرید آن به سال ۲۰۰۹ باز می‌گردد در آن زمان فیفتی سنت با مبلغ حدود ۷۶ هزار دلار این لندروور رنج روور را خریداری کرد.

این شاسی‌بلند زیبا و قدرتمند به یک پیشرانه V8 با ظرفیت ۴.۴ لیتر مجهز است و ۳۰۵ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. از طرف دیگر لندروور رنج روور یکی از بهترین شاسی‌بلند‌ها برای کشیدن بار و لوازم به‌حساب می‌آید و به‌احتمال زیاد فیفتی سنت این خودرو را برای حمل کشتی تفریحی خود خریده است.

۵. سوزوکی کیزاشی اسپرت


تا این قسمت به خودروهای بسیار گران‌قیمتی اشاره کردیم که هر کدام از آنها قابلیت‌های ویژه‌ای داشتند به این ترتیب سوزوکی کیزاشی اسپرت ممکن است در برابر این خودروها حرفی برای گفتن نداشته باشد اما به‌عنوان یک خودروی معمولی برای انجام کارهای روزانه گزینه بسیار خوبی است.

در این بین شایع شده است که فیفتی سنت برای خرید این سوزوکی هیچ مبلغی پرداخت نکرده و برند سوزوکی برای استفاده از یکی از ترانه‌های فیفتی سنت در پیام‌های بازرگانی خود، یک دستگاه سوزوکی کیزاشی اسپرت را به او هدیه داده است.

این سدان شیک و جذاب در بازارهای جهانی حدود ۱۲ هزار دلار قیمت دارد و برازنده کلکسیون شخصی فیفتی سنت است.

 

۴. موتورسیکلت ای‌.‌وی ۹۹۶ فیفتی سنت‌



خودرو

 

فیفتی سنت علاقه‌زیادی به شخصی‌سازی موتورسیکلت و خودرو دارد و به همین منظور شرکت ریچ بویز تویز (Rich Boys Toys) موتورسیکلت خاص و منحصر‌به‌فردی را با نام ای.‌وی ۹۹۶ فیفتی‌ سنت، طراحی کرده است.

این موتورسیکلت کاملاً الکتریکی طراحی شده و ۴۰ اسب‌بخار نیرو در اختیار موتورسوار قرار می‌دهد، با توجه به ظاهری که این موتورسیکلت دارد می‌توان گفت بعید به‌نظر می‌رسد فیفتی سنت حتی یک بار هم سوار چنین موتورسیکلتی شده باشد اما باز هم به هرترتیب موتورسکیکلت ای.‌وی ۹۹۶ فیفتی‌ سنت توانسته است راه خود را به گاراژ این خواننده پیدا کند.

۳. دوج اسپرینتر

فیفتی سنت در کلکسیون خود چه خودروها و موتورسیکلت‌هایی دارد

انصافاً باید گفت در میان این همه خودروی لوکس و لاکچری که خیلی‌ها آرزوی یک دستگاه از این خودروها را دارند، حضور خودروی دوج اسپرینتر در گاراژ فیفتی سنت کمی غیر طبیعی به‌نظر می‌رسد.

دوج اسپرینتر در‌واقع یک ون بسیار جادار و بزرگ است که تعداد زیادی سرنشین را در خود جای می‌دهد،از این خودرو برای حمل و نقل کالا نیز می‌توان استفاده کرد. این خودرو به یک پیشرانه ۳ لیتری از نوع V6 مجهز است و یکی از کم‌مصرف‌ترین ون‌های بازار به‌حساب می‌آید. واقعاً مشخص نیست فیفتی سنت به چه دلیلی یک دستگاه دوج اسپرینتر مدل ۲۰۰۸ را خریداری کرده است اما مطمئن هستیم این خودرو در کنار سایر خودروهای لوکس و اشرافی حاضر در کلکسیون فیفتی سنت حسابی خجالت خواهد کشید.

۲. شورولت ایمپالا مدل ۱۹۶۵
 

خودرو

 


فانک‌مستر فلکس (Funkmaster Flex) که یک دی‌جی سرشناس است مدعی شده که یک دستگاه شورولت ایمپالا مدل ۱۹۶۵ را برای فیفتی سنت شخصی‌سازی کرده است.

شورولت ایمپالا مدل ۱۹۶۵ از یک پیشرانه V8 بهره گرفته است و ۴۰۰ اسب‌بخار نیرو دارد. ظاهراً رنگ این خودرو نیز بر اساس سلیقه فیفتی سنت به رنگ قرمز رنگ‌آمیزی شده است. البته از آنجایی که فیفتی سنت تاکنون سوار بر این خودرو دیده نشده است نمی‌توان در خصوص علاقه او به این شورولت ایمپالا اظهار نظر کنیم اما با توجه به رنگ سایر خودروهای او که بیشتر آبی هستند باید بگوییم بعید به‌نظر می‌رسد فیفتی سنت رنگ قرمز این شورولت ایمپالا را دوست داشته باشد.

۱. بوگاتی ویرون

بوگاتی

 

آخرین خودروی کلکسیون شخصی فیفتی سنت به گل سرسبد این خودروها تبدیل شده و با یک بوگاتی ویرون طرف هستیم که هر سلبریتی آرزویش را دارد. جالب اینجاست خرید این بوگاتی ویرون حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت چرا که فیفتی سنت دقیقاً قرار داد خرید بوگاتی ویرون را یک روز بعد از انتشار خبر رسوایی‌های مالی‌اش امضا کرد.

بوگاتی ویرونی که فیفتی سنت خریداری کرد از یک پیشرانه W16 با ظرفیت ۸.۰ لیتر بهره می‌برد و حدود ۱۰۰۱ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند، به این ترتیب بعید می‌دانیم خودروی دیگری در دنیا وجود داشته باشد که فیفتی سنت آرزوی خرید آن را بکند.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم به فیفتی سنت علاقه دارید و از ولخرجی‌های این سلبریتی پرطرفدار اطلاعات خوبی می‌دانید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان این اطلاعات مفید قرار دهید.

کد خبر 111661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha