کد خبر 111671
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
رونمایی از تیونینگ جدید Liberty Walk برای فراری 458

پرشین خودرو: تیونر لیبرتی واک در آخرین پروژه تیونینگ خود، دو دستگاه فراری 458 ایتالیا مجهز به کیت بدنه آیرودینامیکی را رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از زومیت، نمی‌توان انکار کرد که لیبرتی واک (Liberty Walk) از جمله بهترین سازندگان کیت‌های بدنه در صنعت تیونینگ خودرو به شمار می‌رود. کیت‌های بدنه آیرودینامیکی لیبرتی واک برای سازگاری با انواع مختلف خودرو ساخته شده‌اند و آخرین پروژه تیونینگ این شرکت، دو دستگاه فراری 458 ایتالیا است.  

 

فراری

 

فراری

هر دو مدل با قطعات یکسان تجهیز شده‌اند، تنها تفاوت، در مواد مورد استفاده برای ساخت آن‌ها است. نمونه‌های اقتصادی پلیمرهای تقویت‌شده با فیبر (FRP) در بازارهای خارج از ژاپن حدود ۳۵ هزار و ۹۶۰ دلار قیمت دارد. نمونه‌های به اصطلاح «نوع ترکیبی» با قیمت ۴۳ هزار و ۶۳۰ دلار به فروش می‌رسند، درحالی‌که نوع «کربن خشک» حدود ۵۲ هزار و ۸۰ دلار هستند.

 
فراری
 
فراری
 
فراری
 

کیت‌های بدنه شامل سپرهای جدید جلو و عقب، بالچه، دیفیوزر، کاپوت جلو و بال عقب می‌شود. با حرکت به سمت عقب خودروها با گلگیرهای برجسته روبه‌رو خواهیم شد که نام این تیونر روی آن‌ها به چشم می‌خورد. برای بهبود ظاهر فراری 458 باید وسایل دیگری از جمله رینگ‌های جدید، برچسب‌های تزئینی و سیستم تعلیق بادی قابل تنظیم نیز اضافه شوند. سیستم تعلیق بادی در بازارهای خارج از ژاپن با قیمت ۸،۹۰۰ دلار به فروش می‌رسند و می‌تواند برای خودرو بسیار مفید باشد.

 

فراری

 

معمولاً لیبرتی واک از تغییر در پیشرانه خودروها خودداری می‌کند و در این مورد نیز پیشرانه ۴.۵ لیتری خورجینی هشت سیلندر تنفس طبیعی حفظ شده است. البته شرکت‌های تیونینگ زیادی وجود دارند که کارهای مربوط‌به تقویت پیشرانه را نیز انجام می‌دهند؛ اما اگر مشتری به حفظ پیشرانه کارخانه علاقه‌مند باشد، می‌تواند از پیشرانه احتراق داخلی با قدرت ۵۶۲ اسب‌بخار و گشتاور ۵۴۰ نیوتن‌متر بهره ببرد.

کد خبر 111671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha