عرض اندام منصوری با لوکس ترین خودروهای دنیا

پرشین خودرو: تا به امروز هر پروژه تیونینگی دیده‌اید را فراموش کنید، زیرا منصوری می‌خواهد ابعاد جدیدی از تیونینگ را به شما نشان دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با شروع بکار جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس، خودروسازان بزرگ جهانی از این فرصت استفاده کرده و جدیدترین محصولات خود را در خلال این نمایشگاه معرفی کردند، اما این نمایشگاه تنها برای خودروسازان نیست و شرکت های فعال در حوزه تیونینگ هم فرصت مناسبی برای عرض اندام و معرفی دستاوردهای جدید خود بدست آورده‌اند. همانند تیونر خوش ذوق و خوش نام صنعت خودروسازی، یعنی "منصوری" که در جدیدترین دوره از این نمایشگاه چندین پروژه کاملا جدید و منحصربه فرد رونمایی کرده است.

 



در بین پروژه های منصوری، یک مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و علاقه‌مندان به صنعت خودروسازی را به خود جلب کرده است و آن هم نسخه منحصربه فرد "لامبورگینی اوروس" خواهد بود که حالا با دریافت یک بسته تقویتی از سوی منصوری، تبدیل به یک نگین درخشان در غرفه منصوری شده است.

 



لامبورگینی اوروس منصوری با لقب جدید "Venatus" معرفی شده است و بدنه آن به طور کامل از فیبرکربن و توسط منصوری ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا دست منصوری برای ایجاد تغییرات بیشتر بر روی ظاهر اتومبیل باز باشد.

 



با توجه به این موضوع، تمامی قسمت‌های طراحی اتومبیل دستخوش تغییرات شده و حالا یک فرم جدید با طراحی جذاب دریافت کرده است که می‌توان جزییات خارق العاده آن را در قسمت جلو و عقب اتومبیل شاهد بود و از تماشای آن لذت برد. هرچند این تغییرات تنها برای ظاهر اتومبیل نبوده و در داخل کابین هم تغییرات زیادی اعمال شده تا خودروی منحصر به فرد لامبورگینی اوروس Venatus از مدل های استاندارد و یا حتی از سایر پروژه های تیونینگ منصوری با اختلاف زیاد فاصله بگیرد.

 



برخلاف عادت همیشگی منصوری، تنها قسمتی که از لامبورگینی اوروس دستخوش تغییرات نشده است، بخش فنی و پیشرانه محرک آن خواهد بود که همچنان یک موتور 4 لیتری هشت سیلندر توربودوقلو با خروجی قدرت 641 اسب بخاری و گشتاور 850 نیوتن متری انجام وظیفه می کند.

کد خبر 111697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha