کد خبر 111711
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
یک مدل خاص از پاگانی هوایرا+ تصویر

پرشین خودرو: به تازگی یک مدل خاص از پاگانی هوایرا تولید ۲۰۱۴ برای فروش گذاشته شده که علاوه بر قدرت بالا، زیبایی منحصر به فردی دارد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه، شرکت ایتالیایی پاگانی با ۲۷ سال سابقه یکی از شرکت‌های نوپا در زمینه تولید خودرو محسوب می‌شود که فعالیت آن در زمینه ساخت ابرخودرو‌های اسپرت در تعداد محدود است. این شرکت از سال ۲۰۱۴ مدل مطرح خود زوندا را بازنشست کرد و ابرخودرو هوایرا را به عنوان جانشین زوندا معرفی کرد.

هوایرا دومین مدل اصلی ساخت پاگانی است که نسخه‌های متفاوتی از آن عرضه شده، اما به تازگی مدلی ارتقاء یافته از پاگانی ۲۰۱۴ برای فروش گذاشته شده که علاوه بر قدرت بالا، ظاهری بسیار چشم‌نواز دارد و هر عاشق خودرویی را مجذوب خود می‌کند.



بسته بروزرسانی پاگانی هوایرا، Tempesta نام دارد، قطعات اصلی این بسته شامل چرخ‌های مشکی، اسپلیتر جلو و دیفیوزر عقب خودرو است و از دیگر اجزای آن می‌توان به تایر‌های شرکت مطرح پیرلی، اگزوز سفارشی، نرم افزار‌های ارتقاء یافته و سیستم تعلیق بهبود یافته اشاره کرد. همانطور که اشاره شد‌ این خودرو در سال ۲۰۱۴ تولید شده و در حال حاضر با یک بسته ارتقاء یافته به فروش می‌رسد، Miller Motorcars مسئول تحویل این خودرو است. یکی از برترین ویژگی‌های این مدل رنگ قرمز بدنه فیبر کربن آن است که ظاهری بسیار جذاب به آن داده، البته زیبایی این مدل تنها به نمای بیرونی آن نیست.
 

خودرو

 



در داخل کابین اولین چیزی که جلب توجه می‌کند تودوزی چرم قرمز و مشکی است، استفاده از قطعات و لوازم فابریک و خاص برای تولید فرمان، داشبورد، کنسول مرکزی، دنده و دیگر تجهیزات داخلی خودرو نیز علاوه بر زیبایی نمایی کلاسیک به این مدل بخشیده است. همچنین سنسور پارکینگ و دوربین مانیتورینگ عقب خودرو از تجهیزات فناوری به کار گرفته شده در این هوایرا است. همچنین هدیه‌ای ویژه نیز همراه با این خودرو به فروش می‌رسد و آن هم ست ۷ قسمتی چمدان‌های مخصوص پاگانی است که از نظر طرح و رنگ هماهنگ با خودرو ساخته شده است.
 

 

خودرو



پاگانی هوایرا از پیشرانه ۶.۰ لیتری AMG مجهز به ۱۲ سیلندر مرسدس استفاده می‌کند، این پیشرانه قدرتمند می‌تواند ۷۲۰ اسب بخار نیرو تولید کند و گشتاور آن ۷۳۸ فوت پوند است. سیستم انتقال ۷ سرعته نیرو را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این مدل قادر است از سرعت ۰ تا ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶ کیلومتر بر ساعت) را در ۳ ثانیه طی کند و نهایت سرعت آن به ۲۲۴ مایل بر ساعت (۳۶۰ کیلومتر بر ساعت) می‌رسد.

 

خودرو

 


خودرو

 

در مورد قیمت تولیدات پاگانی می‌توان گفت آن قدر تولیدات این شرکت گران هستند که ۹۹.۹۹ درصد مردم جهان قادر به خرید آن‌ها نیستند. اما در هر صورت این مدل‌های خاص طرفداران خود را هم دارند. قیمت این مدل پاگانی هوایرا اعلام نشده و برای خرید آن مشتریان باید با شرکت Miller Motorcars تماس بگیرند.

کد خبر 111711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha