کد خبر 111752
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳
نگاهی به نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۹

پرشین خودرو: نمایشگاه خودروی ژنو بهترین مکان ممکن برای رونمایی از جدیدترین سوپراسپرت‌های جهان بوده و در سال ۲۰۱۹ نیز چندین خودروی فوق‌العاده در این رویداد مهم معرفی شده‌اند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، نمایشگاه خودروی ژنو بهترین مکان ممکن برای رونمایی از جدیدترین سوپراسپرت‌های جهان بوده و در سال ۲۰۱۹ نیز چندین خودروی فوق‌العاده در این رویداد مهم معرفی شده‌اند. در اینجا با یک حساب و کتاب ساده؛ متوجه شدیم که قدرت ۱۸ خودروی سوپراسپرت مطرح و حاضر در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹؛ در مجموعه ۱۷ هزار اسب‌بخار است.

در ژنو ۲۰۱۹ خودرو‌هایی هستند که با کمک برق فعالیت کرده و با این حال هنوز هم سوپراسپرت‌های پلاگین هیبریدی در این نمایشگاه دیده می‌شوند. گران‌ترین خودروی معرفی شده در نمایشگاه ژنو، La Voiture Noire از کمپانی بوگاتی است. این خودرو از یک پیشرانه ۱۶ سیلندر quad-turbocharged استفاده کرده و قدرت آن ۱۵۰۰ اسب‌بخار است! البته La Voiture Noire تنها یکی از خودرو‌های موجود در لیست ما بوده و در ادامه با سایر قدرت‌های حال حاضر جهان آشنا خواهید شد.



استون‌مارتین AM-RB ۰۰۳


خودرو

 

استون‌مارتین AM-RB ۰۰۳ را باید سومین عضو از خانواده مک‌لارن دانست که در حال رشد بوده و برای ساخت آن از موتوری پیشرفته استفاده شده است. در واقع فن‌آوری و طراحی استون‌مارتین AM-RB ۰۰۳ درست شبیه به Valkyrie بوده و کمی پیشرفته‌تر شده است. در حال حاضر مشخص نیست که قدرت پیشرانه استون‌مارتین AM-RB ۰۰۳ چند اسب‌بخار است؛ اما می‌دانیم که از یک پیشرانه v۶ توربوشارژ و هیبریدی برخوردار خواهد بود. قدرت استون‌مارتین AM-RB ۰۰۳ ممکن است همانند Valkyrie به ۱۱۶۰ اسب‌بخار نرسد؛ اما قطعا توان آن نزدیک به Valkyrie خواهد بود.

استون‌مارتین Vanquish Vision
 

نمایشگاه خودرو

 


وقتی به استون مارتین Vanquish Vision نگاه کنید؛ قطعا خودرو‌هایی مانند AM-RB ۰۰۳ و Valkyrie برای شما اسب‌بازی هستند! استون‌مارتین Vanquish Vision یک مفهوم جدید را از خودروی mid-engine به نمایش گذاشته و می‌توان در آینده شاهد تردد آن در خیابان‌ها و جاده‌های مختلف جهان بود. ستون‌مارتین Vanquish Vision یک خودروی زیباست؛ اما یک ایده بوده و استون‌مارتین هنوز در ابتدای مسیر تولید آن قرار دارد. قدرت این خودرو و پیشرانه آن هنوز نامشخص است؛ اما قطعا یکی از قدرتمندترین خودرو‌های کمپانی استون‌مارتین بوده و قدرت آن بیشتر از ۱۱۶۰ اسب‌بخار خواهد بود.



Piëch Mark Zero



خودرو

 

خودروی Piëch Mark Zero را باید یکی از جدیدترین خودرو‌های اسپرت و الکتریکی جهان دانست. این خودروی کوپه از یک پیشرانه نسبتا قدرتمند و با توان ۴۰۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ خودروی مذکور ۳.۲ ثانیه بوده و در کمتر از پنج دقیقه باتری‌های آن به میزان ۸۰ درصد شارژ می‌شوند! این آمار و ارقام بسیار امیدوار کننده بوده و باید منتظر حضور Piëch Mark Zero در خیابان‌ها باشیم!

GFG Style Kangaroo
 

 

خودرو


خودروی GFG Style Kangaroo یکی از ابرخودرو‌های حاضر در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ بوده و در نوع خود بسیار جذاب است. این خودرو توسط تیم پدر و پسر؛ یعنی جورجتو جوجارو و فاریزیو جوجارو ساخته شده و حداکثر توان آن ۴۸۳ اسب‌بخار است. در این خودرو از باتری‌هایی با ظرفیت ۹۰ کیلووات، به همراه یک پیشرانه الکتریکی استفاده شده است. GFG Style Kangaroo قدرت پیشرانه را به تمام چرخ‌ها منتقل کرده و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن ۳.۸ ثانیه است. براساس اعلام کمپانی سازنده GFG Style Kangaroo؛ حداکثر سرعت این محصول تنها ۲۴۹ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

Ruf CTR Anniversary
 

خودرو

 


کمپانی RUF که نزدیکی فراوانی با کمپانی پورشه دارد؛ امسال خودروی CTR Anniversary را به نمایشگاه ژنو برده است. در خودروی مذکور از یک پیشرانه ۳.۶ لیتری twin-turbocharged استفاده شده و حداکثر سرعت آن حدود ۳۶۰ کیلومتر در ساعت است.

مرسدس AMG GT R. Roadster
 

خودرو

 


مرسدس AMG GT R. یک خودروی هیجان‌انگیز بوده و امسال آلمانی‌ها سنگ تمام گذاشته و نسخه رودستر آن را به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ برده‌اند. این خودرو از یک پیشرانه ۴ لیتری V۸ و twin-turbocharged بهره می‌برد. پیشرانه مذکور توانی معادل با ۵۷۷ اسب‌بخار دارد.

مک‌لارن ۶۰۰LT


مک‌لارن ۶۰۰LT یک سوپراسپرت فوق‌العاده است. برای خرید ۶۰۰LT باید مبلغ زیادی به کمپانی مک‌لارن پرداخت کرد. مک‌لارن اکنون نسخه جدید ۶۰۰LT را در ژنو ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته و با تغییراتی همگان را وسوسه می‌کند! این خودروساز بریتانیایی در ۶۰۰LT جدید از یک پیشرانه نسبتا قدرتمند با توان ۵۹۲ اسب‌بخار استفاده کرده است.

Ginetta Akula


خودروی Ginetta Akula یکی از بی‌نظیرترین محصولات معرفی شده در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ است. این کوپه دو نفره از ساختاری فوق‌العاده برخوردار بوده و از نظر فنی مشخصات قابل قبولی دارد. در Ginetta Akula از یک پیشرانه V۸ و ۶ لیتری با توان ۶۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۶۰۲ نیوتن‌متر استفاده شده است.

بنتلی کانتینتال GT Number ۹ Edition by Mulliner


بنتلی نسخه GT Number ۹ Edition by Mulliner از مدل کانتینتال را به مناسبت ۱۰۰ سالگی خود ساخته است! در این خودرو شاهد بروز شدن چهره کانتینتال GT بوده و در محیط داخلی آن از چرم و چوب با کیفیتی استفاده شده است. این خودروی لوکس به یک پیشرانه ۶ لیتری W۱۲ و twin-turbocharged مجهز شده و حداکثر توان آن ۶۲۶ اسب‌بخار است.

لامبورگینی Huracán Evo Spyder


لامبورگینی سقف مدل Huracán خود را برداشته و این بار به Huracán Evo Spyder رسیده است! این خودرو از یک پیشرانه ۵.۲ لیتری V۱۰ با توان ۶۳۰ اسب‌بخار و گشتاور ۵۸۳ نیوتن‌متر استفاده می‌کند. شتاب صفر تا ۱۰۰ این محصول ۳.۱ ثانیه است.

فراری F۸ Tributo


فراری در مدل F۸ Tributo از توان پیشرانه V۸ و twin-turbocharged خود بهره می‌گیرد. پیشرانه مذکور مشابه با موتور مورد استفاده در مدل ۴۸۸ Pista بوده و ۷۱۰ اسب‌بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ خودروی F۸ Tributo به ۲.۹ ثانیه رسیده و مطمئنا با آغاز تولید آن در اوایل سال ۲۰۲۰ شاهد قدرتنمایی یکی از محبوب‌ترین خودرو‌های فراری خواهیم بود.

لامبورگینی آوانتادور SVJ Roadster


لامبورگینی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ از نسخه SVJ Roadster مدل آوانتادور رونمایی کرد. این سوپراسپرت قدرتمند از توان یک پیشرانه ۶.۳ لیتری V۱۲ با توان ۷۷۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند. پیشرانه مذکور شتاب صفر تا ۱۰۰ نسخه SVJ Roadster مدل آوانتادور را به ۲.۹ ثانیه رسانده است.

پوریتالیا Berlinetta


اگر شما نام پوریتالیا را نشنیده‌اید؛ هیچ اشکالی ندارد! زیرا این خودروساز اولین محصول خود را با نام Berlinetta به نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ برده است. Berlinetta از یک پیشرانه ۵ لیتری V۸ و یک موتور الکتریکی در عقب خود استفاده کرده و حداکثر توان آن در مجموع ۹۶۵ اسب‌بخار است. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودروی ناشناخته ۲.۷ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن ۳۳۴ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

Hispano Suiza Carmen


خودروی Hispano Suiza Carmen یک محصول تمام الکتریکی بوده و تنها ۱۹ دستگاه از آن ساخته خواهد شد. این خودرو از باتری‌های لیتیوم‌یون T-shaped استفاده کرده و حداکثر توان آن ۱۰۰۰ اسب‌بخار است. کمپانی سازنده این خودروی عجیب ادعا می‌کند که حداکثر سرعت Hispano Suiza Carmen به ۳۹۹ کیلومتر در ساعت رسیده و شتاب صفر تا ۱۰۰ آن کمتر از سه ثانیه خواهد بود.

بوگاتی La Voiture Noire


حداکثر توان پیشرانه بوگاتی La Voiture Noire حدود ۱۵۰۰ اسب‌بخار است. پیشرانه La Voiture Noire به چهار توربوشارژ مجهز شده و ۱۶ سیلندر است. این ابرخودروی جذاب اکنون به عنوان گران قیمت‌ترین خودروی جهان شناخته می‌شود.

Koenigsegg Jesko


سوئدی‌ها با سوپراسپرت Koenigsegg Jesko به نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ رفته‌اند. خودروی Koenigsegg Jesko از یک پیشرانه twin-turbocharged با حجم ۵ لیتر و از نوع V۸ استفاده می‌کند. پیشرانه مذکور توانی معادل با ۱۶۰۰ اسب‌بخار داشته و حداکثر سرعت Koenigsegg Jesko را به ۴۸۲ کیلومتر در ساعت می‌رساند.

پینینفارینا Battista


کمپانی معروف پینینفارینا در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ با خودروی Battista حضور پیدا کرده است. خودروی مذکور به چهار پیشرانه الکتریکی مجهز شده و حداکثر توان آن ۱۹۰۰ اسب‌بخار است. پینینفارینا ادعا می‌کند که شتاب صفر تا ۱۰۰ خودروی Battista نزدیک به ۲ ثانیه خواهد بود.


ریماک C_Two



ریما

 

کمپانی ریماک با رونمایی از مدل C_Two خود را پادشاه نمایشگاه ژنو کرده است. C_Two یک هیولای تمام الکتریکی با توان ۱۹۱۴ اسب‌بخار بوده و در کمتر از ۱۲ ثانیه سرعت آن به ۲۹۹ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

کد خبر 111752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha