پرونده افزایش قیمت بلیت اتوبوس روی میز کمیسیون عمران

پرشین خودرو: سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت:وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز این کمیسیون، توضیحاتی را درباره دلایل افزایش قیمت بلیط اتوبوس ارائه می کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس خبر داد و گفت: این نشست با هدف بررسی برنامه های پیش رو در ایام عید نوروز برگزار می شود و وزیر راه در این نشست گزارشی درباره این اقدامات ارائه می کند.

گزارش وزیر راه و شهرسازی درباره دلایل افزایش قیمت بلیط اتوبوس

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش 25 درصدی قیمت بلیط اتوبوس در ایام نوروز، افزود: طبق برنامه اعلامی، قرار است که نرخ بلیط اتوبوس در سال جدید افزایش یک 25درصدی داشته باشد، از این رو وزیر راه و شهرسازی در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، توضیحاتی را درباره دلایل افزایش قیمت بلیط اتوبوس ارائه می کند.

همچنین مسئولان هلال احمر و نیروی انتظامی و وزارتخانه های کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و سازمان های برنامه، میراث فرهنگی گزارشی درباره تمهیدات صورت گرفته این دستگاه ها برای افزایش رفاه مسافران نوروزی ارائه می کنند
بدری تصریح کرد: همچنین مسئولان هلال احمر و نیروی انتظامی و وزارتخانه های کشور، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش و سازمان های برنامه، میراث فرهنگی گزارشی درباره تمهیدات صورت گرفته این دستگاه ها برای افزایش رفاه مسافران نوروزی ارائه می کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: نشست روز دوشنبه این کمیسیون نیز با حضور اردکانیان وزیر نیرو برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس برگزار می شود./

کد خبر 111754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha