خودروی شهری بی وای دی با پیشرانه الکتریکی معرفی شد

پرشین خودرو: خودروی بی وای دی e1 گزینه جذاب مشتریان برای انتخاب یک خودروی شهری تمام الکتریکی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، همکاری خودروسازان چینی با شرکت های بزرگ جهانی باعث شده تا شاهد پیشرفت چشمگیر آنان در زمینه طراحی و ساخت وسایل نقلیه جدید باشیم و شرکت خودروسازی BYD هم یکی از چندین خودروساز بزرگ چین خواهد بود که همکاری مستقیم و غیرمستقیم چند ساله آن با دایملر باعث شده تا به پیشرفت‌های بزرگی نه تنها در کشور چین، بلکه در بازارهای جهانی دست پیدا کند.

 



حال این خودروساز چینی پیرو گسترش خانواده محصولات الکتریکی خود، یک خودروی کوچک شهری با سیستم محرک تمام الکتریکی معرفی کرده است که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی آن داشته باشد.

 



ای وان (e1)، نامی است که شرکت خودروسازی "بی وای دی" بر روی محصول جدید خود گذاشته است و قرار است که تبدیل به یک ماشین پول سازی برای "بی وای دی" در کلاس خودروهای کوچک در کشور چین شود. این خودروی کوچک الکتریکی در ظاهر خود شباهت نزدیکی به دیگر محصول این شرکت یعنی "F0" دارد، با این حال پیشرفت‌های آن قابل تحسین بوده و مجرای ورود هوا در قسمت جلوی آن کمتر شده تا آیرودینامیک بهتری بدست آید.

 



بویژه امکان نقاشی و انتخاب رنگ ترکیبی بدنه اتومبیل که خودروی تمام الکتریکی شهری "بی وای دی" را بیش از پیش با سلیقه مشتریان خود هماهنگ می‌کند و تجهیزات ویژه آن مثل دوربین دید عقب، سنسورهای پارک عقب، آنتن باله کوسه و... می‌تواند اولویت‌های مشتریان خودروهای شهری را به نفع خود تغییر دهد.

چیزی که با خرید "بی وای دی e1" نصیبتان خواهد شد، یک خودروی کوچک شهری در ابعاد 3465 میلی متر برای طول، 1618 میلی متر برای عرض، 1500 میلی متر برای ارتفاع و همچنین 2340 میلی متر برای فاصله بین دو محور خواهد بود که نیروی خود را از یک موتور مگنت دائمی 61 اسب بخاری مجهز به مجموعه باتری‌های لیتیوم منگنز تامین خواهد کرد.

کد خبر 111884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha