کد خبر 111931
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کندوان جمعه یک طرفه می شود

پرشین خودرو: پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای اصلی این استان اعلام کرد که تردد در محور کندوان از عصر جمعه تا صبح شنبه یک طرفه می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محدودیت های ترافیکی روزهای پایانی هفته از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 22 اسفند ماه آغاز می شود و تا 6 صبح شنبه 25 اسفند ماه در محور های مواصلاتی مازندران به پایتخت کشور برقرار است .
بر این اساس، تردد هرنوع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه در محورهای کندوان ( کرج - چالوس)، هراز ( آمل - تهران) و سوادکوه ( قائمشهر - تهران ) ممنوع است.

** محور کندوان

- رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود .
- همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی، ادامه دارد.

** محور هراز

- رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.
- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 224 روز چهارشنبه تا جمعه 24 اسفند ماه ممنوع است .

** محور فیروزکوه

- رفت و آمد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر روز جمعه تا ساعت 22 همان روز از تهران به سمت قائمشهر و برعکس ممنوع است .
همچنین بر اساس اعلام هواشناسی مازندران، در روزهای آینه آسمان صاف تا نیمه ابری برای استان پیش بینی می شود و دمای هوای مازندران نیز در روزهای پایانی هفته نسبتا پایدار است اما ممکن است در برخی مناطق کوهستانی تغیر دمای محسوس باشد.
در حال حاضر، ساری با 19 درجه دما و رطوبت 34 درصدی گرم ترین نقطه استان و بلده نور با 6 درجه سانتیگراد سردترین منطقه است .

کد خبر 111931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha