تجربه امروز بود وارد بازار خودرو نمی شدیم

پرشین خودرو: عضو هیات مدیره هلدینگ داتیس در جمع مشتریان شرکت داتیس خودرو با اشاره به اینکه همه ما از چالش امروز خودرو زخم خوردیم، گفت: چنانچه تجربه امروز را زودتر کسب می کردیم هیچ وقت وارد بازار خودرو نمی شدیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمدرضا علینقی، با بیان این مطلب گفت: سال گذشته بحران فروش خودرو را داشتیم تا جائیکه ما به خریداران خودروهایمان یک دوچرخه هم هدیه می دادیم اما امروز افزون بر 90 درصد فعالان این صنعت(واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو) دچار بحران هستند.

 

محمدرضا علینقی


عضو هیات مدیره هلدینگ داتیس با تاکید بر اینکه شرکت داتیس خودرو نیت و قصد بدی در موضوع فروش خودرو نداشته است و امروز برخی بحران ها گریبان این شرکت را گرفته است، اظهار داشت: چنانچه همانند برخی شرکت ها فقط به کسب منفعت از بازار خودرو در آن ورود کرده بودیم امروز با آغوش باز پذیرای مشتریان خود نبودیم.

علینقی با بیان اینکه خواسته و علاقمندی این مجموعه جلب رضایت مندی مشتریان است، خواستار همفکری و همراهی بیشتر مشتریان با شرکت داتیس خودرو شد تا این شرکت نیز هرچه زودتر نسبت به جلب رضایت آنان اقدامات موثر و راهگشایی داشته باشد.

 

نشست مشتریان داتیس خودرو


در ادامه این نشست صمیمی، برخی مشتریان که موعد تحویل خودرو آنان گذشته بود خواسته های خود را مطرح کردند که مدیران هلدینگ داتیس و شرکت داتیس خودرو یک به یک به آنها گوش دادند.

همچنین این مشتریان خواستار تعیین تکلیف برای دریافت خودروی خود یا خودروی جایگزین و یا مبالغ پرداختی بودند که مدیران داتیس خودرو نیز قول دادند تا در حد توان نسبت به جلب رضایت آنان اقدام کنند.

 

نشست مشتریان داتیس

 

در پایان، خریداران و مشتریان حاضر در این نشست با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه خواستار تصمیم گیری های عاجل مجموعه برای رفع چالش های موجود خریداران شدند.

کد خبر 112001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha