ورود موتورسیکلت ساز معروف آمریکایی به دنیای کودکان

پرشین خودرو: هارلی دیویدسون به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان موتورسیکلت در جهان، تصمیم به ساخت دوچرخه الکتریکی برای کودکان و نوجوانان گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، همه ما کمپانی هارلی دیویدسون را به خاطر تولید موتورسیکلت‌های خاص و به نوعی عضلانی می‌شناسیم که آمریکایی‌ها و بیشتر از همه گروه‌های موتورسوار آمریکایی عاشق محصولات آن هستند.

اما این شرکت به عنوان تولید کننده خاص‌ترین موتورسیکلت‌های جهان با موج تغییرات جهانی همراه شده و تصمیم دارد تا به تولید دوچرخه‌های الکتریکی نه برای گانگسترها و گروه‌های بزرگ موتورسوار آمریکایی، بلکه برای کودکان و نوجوانان مشغول شود!

 



پیش از این کمپانی هارلی دیویدسون سال گذشته با معرفی یک موتورسیکلت جدید تحت عنوان LiveWire، رسما فعالیت خود را در بخش تولید موتورسیکلت‌های تمام الکتریکی آغاز کرده است، اما حالا به گسترش کار خود فکر می کند و تصمیم دارد تا با طراحی و تولید دوچرخه های تمام الکتریکی، قشر کودکان و نوجوانان را هم با خود همراه کند و پیرو همین موضوع در روزهای گذشته یک دوچرخه کاملا الکتریکی با نام StaCyc معرفی کرده و در برنامه ریزی 3 ساله این شرکت برای تولید انبوه قرار گرفته است.

 



گفتنی است که دوچرخه الکتریکی هارلی دیویدسون در دو مدل eDrive ساخته خواهد شد که نسخه 12eDrive دارای قیمت 629 دلاری بوده و با پرداخت 70 دلار هزینه بیشتر، می توان نسخه 16eDrive را خریداری کرد.

دوچرخه های مذکور به ترتیب دارای وزن 7.7 کیلوگرمی و 8.6 کیلوگرمی بوده و فارغ از نیروی اصلی که با استفاده از پدال استاندارد و پای سرنشین تامین می شود، مجهز به یک موتور الکتریکی و باتری های لیتیوم یونی هستند که با یکبار شارژ می توانند تا حداکثر 60 دقیقه کارایی داشته باشند و تبدیل به یک گزینه مناسب برای ترددهای شهری شوند که در صورت اتمام شارژ باتری‌های آن هم می‌توان با کمک پدال معمولی و پای مبارک همچنان از دوچرخه استفاده کرد.

کد خبر 112063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha