با وجود محدودیت ها توان ورود به حوزه تیونینگ جهان را داریم

پرشین خودرو: مدیر یکی از مجموعه های تیونینگ خودرو گفت با وجود محدودیت های بسیار زیادی که در تمام حوزه ها به خصوص خودرو با آن دست به گریبان هستیم اما متخصصان و کارشناسان ایرانی حرف های بسیاری برای گفتن در حوزه تیونینگ خودروهای مختلف دارند و می توانند در نمایشگاه های بین المللی حضور یابند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روز گذشته نخستین فستیوال لندکروزر های سری 200 کشور که در شرکت های مختلف، به روز شده بودند، به همت موسسه رهیاب اسپرت وبا حضور شخصیت های هنری، ورزشی و رسانه های معتبر برگزار شد.

در این فستیوال مسابقه ای نیز میان خودروهای حاضر برگزار شد که یک دستگاه لندکروزر با کاور مشکی به عنوان زیباترین و لندکروزر دیگری نیز به عنوان فول ترین خودرو با آرای بازدیدکنندگان انتخاب شد.

 

 

 

گزارش تصویری کامل این فستیوال را می توانید اینجا مشاهده کنید.



رونمایی و‌ معرفی کامل ترین لندکروزر آپگرید شده سری 200 که تغییرات زیادی را در مجموعه رهیاب اسپرت تجربه کرده بود با 64 آپشن و 3 ماه کار گروهی تیم فنی موسسه رهیاب، از خاصترین اتفاقات این فستیوال بود.

 



مقدمیان با اشاره به آغاز فعالیت این موسسه از سال 1388، به خبرنگار پرشین خودرو گفت: در ابتدای فعالیت به دیزاین و طراحی فضای داخلی خودرو پرداختیم و از 5 سال پیش تا به امروز و به لطف همکاران تحقیق و توسعه مجموعه به حوزه تیونیگ و طراحی خارجی خودرو نیز ورود کردیم.

وی حوزه فعالیت های این شرکت را بسیار گسترده توصیف کرد و گفت: از کوچکترین تغییرات تا بزرگترین طراحی های اختصاصی را بر روی خودروهای مختلف از کلاسیک تا خودروهای وارداتی جدید انجام می دهیم.

این فعال حوزه تیونینگ خودرو، به برخی اقداماتی که بر روی یکی از لندکروزهای حاضر در فستیوال انجام شده بود اشاره کرد و گفت: تغییر صندلی راننده از مدل دستی به مدل برقی با گرمکن و سردکن، چرم دوزی کابین خودرو، صندلی ها و کف، نورپردازی قابل تنظیم با اپ اختصاصی در سقف خودرو و درب و صندلی ها، مونیتور لمسی موسوم به تسلا و بسیاری آپشن های دیگر تنها بخشی از تغییراتی است که بر روی این خودرو کار شده که برخی از آنها برای اولین بار در ایران طراحی و اجرا شده است.

مقدمیان با گلایه از محدودیت های بسیار در حوزه آپگرید و فیس لیفت خودرو، گفت: با ممنوعیت های به وجود آمده در حوزه خودرو کار به سختی انجام می شود و حمل و نقل قطعاتی مثل کاپوت و سپرها به دلیل سایز بزرگ با زحمت اتفاق می افتد ضمن اینکه نباید از افزایش هزینه ها نیز چشم پوشی کرد که به طور مثال در طراحی برخی لندکروزرها به 350 میلیون تومان نیز می رسد.

کد خبر 112068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha