طرح خدمات و امداد نوروزی98 گروه خودروسازی سایپا آغاز شد

پرشین خودرو: طرح امداد نوروزی 98 گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، رئیس پلیس راهور تهران، مدیران عامل سایپایدک، پارس خودرو و امداد خودرو سایپا به همراه امدادگران و نمایندگی های خدمات پس از فروش این شرکت خودروسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در مراسم آغاز به کار طرح خدمات و امداد نوروزی 98 گروه خودروسازی سایپا اعلام شد که وظیفه شبکه خدمات پس از فروش سایپا در ایام نوروز، ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان در سفر‌های نوروزی است و با توجه به حجم سفر‌ها، تمام پایگاه‌ها و واحد‌های امدادی در جاده‌های سراسر کشور به مشتریان خدمات ارائه خواهند داد.


به گفته مدیران گروه سایپا، شبکه خدمات پس از فروش سایپا با تمام توان در تلاش است بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مسافران نوروزی ارائه کند.

 

گزارش تصویری کامل این رویداد را می توانید اینجا مشاهده کنید.


در طرح امداد و خدمات نوروزی98 سایپا، 11 دفتر منطقه‌ای و 20 انجمن صنفی نمایندگی‌ها وظیفه کنترل و نظارت بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحد‌های امدادی را بر عهده دارند و در مجموع بیش از 6 هزار نفر از نیرو‌های انسانی گروه سایپا در تلاش هستند تا آرامش و اطمینان خاطر را در ایام نوروز برای مشتریان فراهم کنند.

 

سایپا


در این مراسم از همکاری تنگاتنگ امداد خودرو سایپا با پلیس راهور ناجا، اورژانس، هلال احمر و سایر نهاد‌های مرتبط در ستاد سفر‌های نوروزی خبر داده شد.


در پایان این مراسم از مشتریان گروه خودروسازی سایپا خواسته شد در صورت بروز مشکل در حین سفر، با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از سپردن خودروی خود به امداد خودرو‌های متفرقه پرهیز کنند تا متحمل هزینه‌های گزاف و صدمات ناشی از تعمیرات غیر استاندارد نشوند.


یادآور می شود که طرح خدملت و امداد نوروزی98 گروه خودروسازی سایپا از 25 اسفندماه جاری آغاز می شود و تا 16 فروردین ماه 1398 در سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

 

سایپا

کد خبر 112089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha