همکاری «چانگان» و «فورد» به تولید بیش از 50 مدل خودرو ختم می شود!

پرشین خودرو: همکاری میان شرکت خودروسازی چانگان چین و همچنین فورد در کشور چین، تا شش سال آینده منجربه تولید بیش از 50 مدل خودروی جدید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باتوجه به گفته منابع محلی چین، شرکت خودروسازی چانگان با شعبه چینی شریک تجاری آمریکایی خود یعنی فورد، قصد دارد تا اواخر سال 2025 میلادی بیش از 50 مدل خودروی جدید در کشور چین راه اندازی کند که از این بین 8 مدل خودروی جدید شاسی بلند و حداقل 15 مدل خودروی الکتریکی برای تولید برنامه ریزی شده است که برای امسال حداقل 4 مدل آن راه اندازی خواهد شد.

چن انینگ، رئیس و مدیرعامل شرکت فورد در کشور چین اعلام کرد که به منظور حفظ و بهبود کیفیت وسایل نقلیه تولید شده توسط چانگان فورد، تمامی مدل های جدید این شرکت به طور محلی در کشور چین تولید خواهد شد و تا پایان سال 2019 میلادی دسترسی به اینترنت از طریق اتومبیل به محصولات جدیدمان اضافه خواهد شد.

علاوه بر این، کمپانی خودروسازی چانگان فورد تصمیم دارد محصولات خود را طی پروسه ساده به مشتریان عرضه کند تا اقتصادی باشد و هزینه مشتریان خود را کاهش دهد و از طرفی دیگر، نمایندگی های مجاز و فروشندگان سودآوری بیشتری هم داشته باشند.

پروژه جدید مرکز توسعه مهندسی کمپانی خودروسازی چانگان فورد هم در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و این شرکت قادر خواهد بود تا 90 درصد از روش های تست اعتبارسنجی را قبل از تولید انبوه خودروهای جدید انجام دهد، از جمله تست ساختار بدن اتومبیل، تست ارتعاش و شدت صدا، میزان خروجی گازهای آلاینده، تست موتور و همچنین عملکرد باتری وسایل نقلیه الکتریکی را مورد آزمایش قرار دهد.

کد خبر 112109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha