لقب محبوب‌ترین خودروی برقی در آلمان به تسلا 3 رسید

پرشین خودرو: تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که تسلا مدل ۳ محبوب‌ترین خودروی برقی و الکتریکی در آلمان است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، تسلاموتورز که یکی از بزرگترین شرکت‌های آمریکایی فعال در زمینه خودروسازی و تکنولوژی محسوب می‌شود که فعالیت و اهداف بلندپروازانه‌ای در این زمینه داشته است، هم اکنون بزرگترین رقیب خودروسازان بزرگ جهان همچون فولکس‌واگن، بی‌ام‌و، بنز، تویوتا، هیوندای و غیره محسوب می‌شود چراکه با تولید و عرضه خودروهای برقی لوکس و قدرتمندی که توان پیمایش نسبتاً بالایی دارند، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار خودروهای دوستدار محیط زیست و پاک را از آن خود کند و قدرت سایر رقیبان را به چالش بکشاند.

تسلا مدل ۳ در تازه‌ترین آمارها و گزارش‌های منتشرشده در وب سایت cleantechnica، محبوب‌ترین خودروی برقی و الکتریکی در آلمان شناخته و معرفی شده است و این بدان معناست که مشتریان و علاقمندان به خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست در آلمان ترجیح می‌دهند که در صورت تمایل به خریداری و استفاده از چنین وسایل نقلیه‌ای، خودروهای برقی و الکتریکی تسلا مدل ۳ را که یکی از لوکس‌ترین و قدرتمندترین محصولات برقی موجود در جهان است، تهیه و خریداری کنند.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت خودروسازی خاطرنشان کرده‌اند که مشتریان آلمانی همواره ترجیح می‌دهند از خودروسازان وطنی و بومی خود خودرو تهیه کنند اما جالب است که این بار به سمت و سوی خودروهای برقی و الکتریکی تسلا گرویده شده‌اند.

تسلا مدل ۳ یکی از پرطرفدارترین خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست در جهان به شمار می‌رود که علاوه بر ظرفیت و قدرت بالای باتری و توان پیمایش مسافت بالا، از ظاهر لوکس، زیبا و مدرن در کنار قابلیت‌های جدید و منحصر به‌فردی نیز برخوردار است. خودروهای برقی در ایالات متحده آمریکا، نروژ و هلند از استقبال بی نظیری برخوردار شده و میزان فروش قابل توجهی را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 112114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha