کد خبر 112149
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
قیمت نفت نزدیک به رکورد ۲۰۱۹ باقی ماند

پرشین خودرو: در پایان معاملات روز جمعه، قیمت پیش‌خرید نفت آمریکا پس از ثبت رکورد ۲۰۱۹، با نگرانی از کند شدن اقتصاد جهان و تولید قدرتمند آمریکا، اندکی افت کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، در پایان معاملات روز جمعه، قیمت پیش‌خرید نفت آمریکا پس از ثبت رکورد ۲۰۱۹، با نگرانی از کند شدن اقتصاد جهان و تولید قدرتمند آمریکا، اندکی افت کرد.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، که به رکورد ۵۸.۹۵ دلار رسیده بود، ۹ سنت پایین‌تر از قیمت روز پنج‌شنبه و در ۵۸.۵۲ دلار بسته شد.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت برنت دریای شمال، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت ۷ سنت نسبت به قیمت بسته شده روز پنج‌شنبه افت کرد و در ۶۷.۱۶ دلار بسته شد. این شاخص نفتی روز پنج‌شنبه به رکورد ۶۸.۱۴ دلار رسیده بود که بالاترین سطح قیمت ۲۰۱۹ آن است.

قیمت نفت آمریکا این هفته ۴.۱ درصد و قیمت نفت برنت ۱.۹ درصد رشد کردند.

شرکت خدمات انرژی بی کر هیوز اعلام کرد در هفته منتهی به ۱۵ مارچ، تعداد چاه‌های فعال آمریکا با یک حلقه کاهش به ۸۳۳ حلقه رسید، که کمترین میزان آن از آوریل ۲۰۱۸ تا کنون است.

داده‌های رسمی این هفته نشان داد که مصرف نفت خام چین، بزرگترین واردکننده نفت، در ۲ ماه اول ۲۰۱۹ با ۶.۱ درصد رشد نسبت به سال ۲۰۱۹ به رکورد ۱۲.۶۸ میلیون بشکه در روز رسیده است.

کد خبر 112149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha