کد خبر 112155
۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
اکثر جاده ها پوشش دهی برای آنتن موبایل ندارند

پرشین خودرو: رئیس اورژانس کشور گفت:بسیاری از جاده‌های ما پوشش دهی برای آنتن دهی موبایل ندارد و اگر خدای نکرده برای شخصی اتفاقی رخ دهد نمی‌تواند در موقع لازم و ضروری به اورژانس و یا سایر نهادها اطلاع دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور صبح امروز در نشست مشترک شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور و کمیسیون ایمنی راه‌ها اظهار کرد: در رتبه بندی جهانی ما از لحاظ حوادث ترافیکی به ازای هر ۱۰۰ هزار جمعیت، ۲۰ کشته داریم یعنی جایگاه ما در کشورهای الف قرار گرفته است.

وی افزود: ما باید برنامه‌ای داشته باشیم و اجازه ندهیم کسی در تصادف‌ها فوت کند.

کولیوند تصریح کرد: ۲۰ درصد از تصادفات ما که منجر به فوت می‌شود به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه است و این موضوع ربطی به صدا و سیما و یا رسانه‌ها ندارد.

 

تصادف

 


رئیس اورژانس کشور تصریح کرد: بسیاری از جاده‌های ما پوشش دهی برای آنتن دهی موبایل ندارند و اگر خدای نکرده برای شخصی اتفاقی رخ دهد نمی‌تواند در موقع لازم و ضروری به اورژانس و یا سایر نهادها اطلاع دهد.

وی بیان کرد: گاهی اوقات راننده‌ای مست است و یا قرص روان گردان استفاده کرده و تصادف زیانباری را رقم می‌زند ولی بیمه‌ها همان میزان خسارتی را به او می‌دهند که برای یک راننده در شرایط عادی در نظر گرفتند. اینجا باید قوانین بررسی شود تا بیمه و هزینه دریافتی از بیمه‌ها نقطه امنی برای اینگونه راننده‌ها نباشد.

کد خبر 112155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha