بازدید از پرشیا خودرو با چاشنی بازی های کودکانه! + تصاویر

پرشین خودرو: شعبه پرشیاخودرو در لواسان با برگزاری یک برنامه شاد و مفرح، کودکان را به دنیای این خودروساز آلمانی آورد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روز گذشته شعبه لواسان پرشیا خودرو با هدف آشنایی کودکان با برند و خودروهای ب ام و، میزبان تعدادی از کودکان بود.

 



شعبه لواسان پرشیا خودرو که حدود 2 سال پیش افتتاح شده بود، هم اکنون یکی از بزرگترین شعبات پرشیا خودرو در سطح کشور به شمار می رود که تنوع وسیعی از اکسسوری، لایف استایل و قطعات اصلی تیونینگ خودروهای ب ام و را عرضه می کند.

پرشیا خودرو لواسان در 4 طبقه به ارائه خدمات به مشتریان و علاقمندان این برند آلمانی مشغول است که از جذاب ترین این طبقات می توان به طبقه اکسسوری و لایف استایل و موزه ب ام و اشاره کرد.

موزه ب ام و در این شعبه با یک دستگاه موتورسیکلت ب ام و و ماکت تعدادی از مطرح ترین خودروهای تولیدی این شرکت، بیش از 100 سال فعالیت این خودروساز آلمانی را به تصویر می کشد که چنین اقدامی را در کمترین نمایندگی خودروسازان خارجی می توانیم مشاهده کنیم.

در پرشیا خودرو لواسان می توان با اطمینان به خرید اکسسوری و لایف استایل های دو برند ب ام و و مینی پرداخت که تنوعی بیش از 500 مدل را در خود جای داده است.

 

اکسسوری ب ام و



در این طبقه از پوشاک ب ام و تا ساک و چمدان این برند در حوزه لایف استایل عرضه می شود.

در بخش اکسسوری نیز از کاور سوئیچ خودروهای ب ام و تا ماگ و جلد موبایل و خودکار را با برند ب ام و و مینی مشاهده می کنید که برای اشخاصی علاقمند به خودروهای آلمانی از جذابیت بالایی برخوردار است خصوصا زمانی که میبینیم کمتر نمایندگی خودروسازان خارجی وارد این حوزه با چنین گستردگی زیادی شده اند.

در حاشیه این بازدید که با هدف آشنایی کودکان با برند ب ام و و مینی برگزار شد، کودکان در فضایی که مناسب سن آنها تزئین شده بود،سرگرم شدند.

 



نقاشی صورت، عکس گرفتن با خودروی ب ام و، برگزاری مسابقه، حضور دلقک و پذیرایی از کودکان بخشی از این بازدید را به خود اختصاص داده بود.

 



در این بازدید برخی از کودکان به کشیدن نقاشی با مضمون این برند خودروسازی مشغول شدند که در پایان برنامه نقاشی های آنها بر روی تیشرتی چاپ و به آنان هدیه داده شد.

کد خبر 112187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha