کد خبر 112222
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
میزان مصرف بنزین در مازندران 50 درصد بیشتر شد

پرشین خودرو: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مازندران - منطقه ساری گفت که با وجود شروع نشدن رسمی تعطیلات نوروزی ، میزان مصرف بنزین در این استان روزانه یک و نیم میلیون لیتر افزایش یافته است .

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، سبحان رجب پور روز یکشنبه  افزود : در حالی که تا پیش از این و در روزهای عادی میزان مصرف بنزین در جایگاههای سوخت استان سه و نیم میلیون لیتر بود ، اکنون این رقم به پنج میلیون لیتر رسیده است .

وی افزایش مصرف بنزین را ناشی از حضور زودهنگام مسافران نوروزی به مازندران دانست و گفت : از آنجا که امسال پیش بینی افزایش زیاد مسافر نوروزی را در استان داشتیم ، تمامی تمهیدات برای ذخیره سازی سوخت مورد نیاز جایگاههای استان انجام شده و مخازن این شرکت مملو از سوخت است .
رجب پور افزود : همچنین با توجه به حضور زیاد مسافران نوروزی در مازندران ، موجودی مخازن جایگاههای سوخت به صورت روزانه کنترل می شود تا از این حیث مسافران با کمبودی مواجه نباشند .
وی افزود : علاوه بر اکیپ های هشت ناحیه شرکت نفت مازندران برای کنترل کمی و کیفی جایگاههای سوخت استان ، 2 اکیپ ویژه استان شامل کارشناس کنترل کیفیت ، کارشناسان فنی و مهندسی ، حراست و روابط عمومی از شرق تا غرب استان جایگاهها را کنترل می کنند.
او ادامه داد : جایگاههای سوخت در جاده های پرتردد مازندران به صورت ویژه تر مورد بازدید قرار می گیرند تا مسافران نوروزی برای تامین سوخت خودرویشان با مشکلی مواجه نباشند .
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه ساری گفت : با اقدامات انجام شده در 214 جایگاه سوخت بنزین و 86 جایگاه سوخت سی ان جی مازندران ، مسافران نوروزی مشکلی مواجه نخواهند شد .

کد خبر 112222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha