با حضور رئیس جمهور ۴ پروژه دریایی در بوشهر آغاز می شود

پرشین خودرو: با سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر بوشهر امروز ۴ پروژه با مجموع میزان سرمایه‌گذاری ۳۷۳ میلیارد تومان بهره‌برداری و آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری مجتمع بندر نگین که با سرمایه‌گذاری ۹۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث شده است به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین امروز لایروبی پای اسکله جزیره نگین از محل سرمایه اندوخته سازمان بنادر و دریانوردی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که هدف این پروژه افزایش ظرفیت بندر در تخلیه و بارگیری و امکان ارائه خدمات به کشتی‌ها با ظرفیت ۳۰ هزار تن در فاز اول و ۵۰ هزار تن در فاز دوم است.

امروز همچنین عملیات اجرایی لایروبی اساسی کانال داخلی و خارجی بندر بوشهر از محل سرمایه سازمان بنادر و دریانوردی با رقم ۱۹۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود که حجم لایروبی ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار مترمکعب جهت تردد ایمن کشتی‌های ۳۰ هزار تنی است.

امروز همچنین عملیات اجرایی احداث جاده و پل دسترسی جزیره نگین به طول ۹ کیلومتر (جاده) و ۱۷۶ متر (پل) از محل تامین منابع مالی سازمان بنادر به ارزش ۶۳ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

بنا بر این گزارش امروز نمایندگان اصحاب رسانه از مجتمع بندری نگین و بندر بوشهر و عملیات تخلیه و بارگیری در این بندر بازدید می‌کنند.

کد خبر 112240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha