کد خبر 112300
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
محور هراز بازگشایی شد

پرشین خودرو: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورهای مواصلاتی استان در روز دوشنبه ۲۷ اسفند ماه پرداخت و گفت: در حالی که شب گذشته محور هراز به دلیل بارش شدید برف و باران مسدود شده بود، هم‌اکنون تردد در آن جریان دارد.

به گزارش پرشین خودرو ، علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود بارش برف در محور کندوان، وضعیت ترافیک عادی و روان است.

وی تصریح کرد: در محور هراز در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم و با توجه به انسداد این محور از شب گذشته، در حال حاضر وضعیت ترافیک عادی و روان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: برف سنگین در ورسک به ویژه در ارتفاعات در حال باریدن است و بارش برف موجب ایجاد ترافیک سنگین به سمت تهران شده که تردد به کندی صورت می پذیرد.

قدمی افزود: در محور کیاسر به علت بارش شدید برف و نبود ایمنی کافی از ساعت ۴ بامداد امروز دوشنبه از " تاکام " به سمت "سمنان" مسدود شد.

رئیس پلیس راه مازندران به رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه کرد تا خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

کد خبر 112300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha