کد خبر 112362
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۶
گوگل هم وارد گوشی‌های تاشو می‌شود

پرشین خودرو: پتنت‌هایی که در فضای مجازی منتشر و مشاهده شده است، نشان می‌دهد که شرکت گوگل نیز درحال توسعه، طراحی و تولید یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.
 

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.


بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده، می‌توان دریافت که بسیاری از غول‌های تکنولوژی و تولیدکنندگان آسیایی در زمینه توسعه گوشی‌های تاشو و منعطف پیشتازتر از سایر شرکت‌های آمریکایی نظیر اپل و گوگل هستند و در این حوزه پیشرفت‌های بزرگ و مهمی را به نام خود به ثبت رسانده‌اند. اما حالا به نظر می‌رسد که اپل و گوگل نیز در تلاشند تا به این صنعت وارد شوند.

طبق اطلاعات وب سایت phonearena، چندی پیش بود که گزارش‌ها حاکی از آن بود که اپل نیز تصمیم گرفته است که درصدد ورود به صنعت تولید گوشی‌های تاشو و انعطاف پذیر بوده و می‌خواهد بدین ترتیب از رقبای آسیایی خود عقب نیفتد. حالا به نظر می‌رسد که گوگل نیز به عنوان یکی دیگر از غول‌های تکنولوژی فعال در ایالات متحده آمریکا قصد دارد یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر تولید و عرضه کند تا نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به این موبایل‌های تاشو را به سمت و سوی خود جلب کند.

کد خبر 112362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha