کد خبر 112384
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
ترافیک سنگین در محورهای هراز، فیروزکوه و چالوس

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه و کرج-چالوس خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی راه‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، محور کلات-مشهد استان خراسان رضوی، محور کیاسر-سمنان استان مازندران هستیم. همچنین بارش باران نیز در اغلب محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، محورهای سبزوار-نیشابور و نیشابور-مشهد استان خراسان رضوی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز در ارتفاعات استان‌های مازندران و اردبیل هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور نیز اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده پیست آبعلی و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده‌های سوادکوه و تونل شیرگاه و مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده بیلقان تا کیلومتر ۴، سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی افزود: ترافیک در مسیر آزادراه تهران به کرج از محدوده گرمدره تا پل فردیس و آزادراه کرج به قزوین از محدوده پل فردیس تا پل حصارک نیمه سنگین است. سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

کد خبر 112384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha