امدادرسانی به خودروهای میتسوبیشی به امدادخودرو رفاه سپرده شد

پرشین خودرو: با امضای قرارداد بین شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان و شرکت آرین موتور پویا، وظیفه امدادرسانی به خودروهای میتسوبیشی به امداد خودرو رفاه واگذار شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، همزمان با پایان سال و اوج سفرهای نوروزی سال 1398، شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان متولی امدادرسانی به خودروهای وارداتی شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی، در سراسر کشور شد.

براساس این گزارش، انجام تمام ماموریت های امدادی در سراسر کشور برای حمل دارندگان انواع خودروهای تحت پوشش شرکت آرین موتور پویا به نزدیکترین نمایندگی این شرکت برای فاصله زمانی 20 اسفندماه امسال تا 20 فروردین ماه 1398 به شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان سپرده شده است.

 

امداد خودرو رفاه ایرانیان


از جمله وظایف محوله به امداد خودرو رفاه ایرانیان که به دارندگان خودروهای میتسوبیشی در طول مدت قرارداد و امداد نوروزی می توان به آن اشاره کرد شامل حمل با خودروسوار داخل و خارج شهرها، سوخت رسانی، تعویض لاستیک پنجر و تعویض باطری(یا کمکی باطری) و ... است.

دارندگان محصولات شرکت آرین موتور پویا نماینده رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران برای دریافت خدمات امدادی می توانند با شماره تماس های 47293293-021 و یا 64026-021 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 112390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha