کد خبر 112402
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
40 روز از عروج مالک آمیکو گذشت

پرشین خودرو: تمامی هزینه های چهلمین روز درگذشت تقی تقی زاده اصل بنیانگذار آمیکو، در اقدامی پسندیده و خیرخواهانه به بسط، تجهیز و توسعه هر چه بیشتر یک انجمن خیریه اختصاص یافت.

به گزارش پرشین خودرو، روز 21 بهمن ماه امسال بود که خبر درگذشت مالک آمیکو موجب بهت و شوک اهالی خودرو شد. نزدیک به 40 روز پیش بود که باخبر شدیم، بنیانگذار و مالک گروه صنعتی آمیکو در سانحه تصادف در شمال کشور، جان به جان آفرین تسلیم کرده است.

مرحوم تقی تقی زاده اصل از بزرگ مردان صنعت خودرو ایران و از فعالان اقتصادی خطه آذربایجان بود که در تمام سال های فعالیت اقتصادی خود در رشد و توسعه زادگاه خود تلاش فراوان کرد که می توان تاسیس خطوط تولید و کارخانه آمیکو در جلفا را مثال روشنی از عِرق این مرحوم به آذربایجان دانست.

مرحوم تقی زاده در امور خیر نیز دستی بر آتش داشت تا جایی که یکی از موسسان انجمن حمایت از بیماران کلیوی جلفا بود که با حمایت خیرین منطقه قریب به 20 سال است که در جهت رفع آلام مردم منطقه جلفا می کوشد.

در آستانه چهلمین روز درگذشت تقی تقی زاده اصل باخبر شدیم که خانواده آن مرحوم در اقدامی پسندیده و خیرخواهانه تصمیم گرفته است تا تمامی هزینه های برگزاری چهلمین روز درگذشت مرحوم تقی زاده را به بسط، تجهیز و توسعه هر چه بیشتر این انجمن اختصاص دهند.

 

 

کد خبر 112402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha