امدادخودرو رفاه به 11گروه خودرویی خدمات امدادی می دهد +جزئیات

پرشین خودرو: مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان از آغاز طرح امداد نوروزی 98 این شرکت برای 11 گروه خودرویی کشور خبر داد.

علیرضا برنجی، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر گفت: در 19 روز اجرای طرح امداد نوروزی 98 به 11 گروه خودروسازی و شرکت وارداتی خدمات امدادی ارائه خواهد شد.

به گفته مدیرعامل امداد خودرو رفاه ایرانیان، دارندگان خودروهای شرکت های کرمان موتور، مدیران خودرو، اطلس خودرو، کارمانیا، پاکرو(نماینده رسمی هیوندای هیبریدی)، ایرتویا(نماینده رسمی تویوتا)، نگین خودرو(نماینده رسمی رنو)، آرین موتور(نماینده رسمی میتسوبیشی)، افرا موتور(فروش و خدمات پس از فروش ولوو) و جیلیران موتور(فروش و خدمات پس از فروش جیلی) تحت پوشش خدمات امدادی این شرکت خواهند بود.

وی اضافه کرد: در طرح امداد نوروزی سال 98 امداد خودرو رفاه ایرانیان یک هزار و 191 دستگاه خودرو امدادی در سراسر کشور به هموطنان عزیز خدمات مورد نیاز را ارائه می کنند.

 

علیرضا برنجی


رئیس کارگروه ساماندهی دفاتر امداد خودرو تهران همچنین از راه اندازی 183 کانکس و ایستگاه امدادی ثابت در محورهای مواصلاتی و پرتردد کشور خبر داد.

دکتر برنجی در بخش دیگری از این گفت وگو از برگزاری یک دوره آموزشی برای امدادگران امداد خودرو رفاه ایرانیان خبر داد و بیان کرد: به منظور آمادگی لازم تمام امدادگران و ارائه بهتر خدمات رسانی به هموطنان، یک دوره آموزشی با همکاری شرکت کرمان موتور در اسفند ماه امسال برگزار شد تا امدادگران آموزش دیده با رعایت نکات ایمنی در جاده ها و معابر عمومی، خدمات رسانی مطلوب تری را بصورت 24 ساعته به امدادخواهان ارائه کنند.

این عضو انجمن شرکت های خدمات پس از فروش همچنین از توافق نامه همکاری مشترک امداد خودرو رفاه ایرانیان با شرکت امدادخودرو سایپا سخن گفت تا در طرح امداد نوروزی 98 گروه خودروسازی سایپا شاهد حضور یک امداد خودرو بخش خصوصی برای ارائه خدمات بصورت پشتیبان به امدادخواهان باشیم.

مدیرعامل سومین ناوگان خدمات امدادی کشور در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان و امدادخواهان عزیز به منظور درخواست خدمات امداد می توانند از طریق شماره 64026 – 021 با مرکز تماس شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان بصورت شبانه روزی، هم در طول ایام طرح امداد نوروزی 98 و هم دیگر ایام سال تماس داشته باشند.

یادآور می شود که شرکت امداد خودرو رفاه ایرانیان، به عنوان اولین تعاونی سراسری امداد خودرو و سومین ناوگان خدمات امدادی در کشور فعالیت می کند و به عنوان یکی از شرکت های رسمی امداد خودرو کشور، عضو انجمن شرکت های خدمات پس از فروش ایران است.

کد خبر 112411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha