کد خبر 112412
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
پیام نوروزی مدیر عامل بانک ایران زمین

پرشین خودرو: مدیر عامل بانک ایران زمین، در پیام نوروزی خود ارائه خدمات نوین به مشتریان و فراهم کردن یک تجربه مشتری پایدار و یکپارچه در سرویس‌های بانکی را از اهداف سال 1398 دانست.

به گزارش پرشین خودرو، مدیر عامل بانک ایران زمین، در پیام نوروزی خود ارائه خدمات نوین به مشتریان و فراهم کردن یک تجربه مشتری پایدار و یکپارچه در سرویس‌های بانکی را از اهداف سال 1398 دانست.

 

در پیام پورسعید آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار

حلول سال نو و بهار پرطراوت را به تمامی همکاران، سهامداران، مشتریان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت را ازدرگاه خداوند سبحان برای شما عزیزان مسئلت مینمایم.

خداوند را شکرگزارم که سال 1397 را در کنار همکارانم در خدمت مردم و در مسیر توسعه و سربلندی ایران زمین با تمامی پستی و بلندی‌های آن و امید فردایی روشن برای فرزندان این مرز و بوم پشت سر گذاشتیم.

بانک ایران زمین، در سال 1397 براساس چشم انداز 1400 خود با حرکت به سمت بانکداری دیجیتال به‌عنوان یک الگوی بانکداری مدرن و معماری باز سعی نمود ارزش آفرینی برای مشتریان و مخاطبین را به عنوان یک تجربه پایدار و یکپارچه ارائه کند.

در سالی که گذشت همه همکاران ما در شبکه‌ی بانکی با تمامی امکانات خود، کمک به تولید و توسعه کشور را بر اساس منویات مقام معظم رهبری به عنوان یکی از اهداف اصلی خود قرار دادند، در این مسیر ما نیز با راه‌اندازی کارخانه‌ سیمان غرب آسیا، حمایت از واحدهای تولیدی کوچک، بخش‌های کشاورزی، دامداری و کسب و کارهای نوین رسالت بانک ایران زمین را در این زمینه اجرا نمودیم.

سال 1398، سالی مهم برای ما خواهد بود. بسیاری از اقداماتی که در دو سال گذشته در راستای توسعه بانکداری دیجیتال انجام داده‌ایم، در سال آینده به نتیجه خواهد رسید. در این مسیر مرکز نوآوری ایران زمین به عنوان نقطه‌ی عطفی در حمایت از کسب و کارهای نوین و استارتاپی در سال آینده عمل خواهد کرد.

در سال آینده توسعه بانکداری دیجیتال با شعار بانک ایران زمین بانک دیجیتال همچنان به عنوان بزرگترین هدف، سمت و سوی حرکت ما را تعیین خواهد کرد. در این مسیر ما برآنیم تا با به کارگیری تجربیات برتر بین‌المللی خدمات خود را در بالاترین استانداردهای کیفی و با استفاده از نوآوری‌ و فن‌آوری‌های روز دنیا به لحاظ عملیات و کارآیی به همه مشتریان ارزشمند «ایران زمین» ارائه کنیم.

اینجانب در آستانه عید نوروز، ضمن تقدیر و تشکر از همه همکارانم امیدوارم بتوانیم در راستای مأموریت و تحقق اهداف تعیین شده حرکت کنیم. در پایان از خداوند متعال، سالی خوش، توأم با سلامتی و سعادت برای یکایک مردم عزیز کشور را مسئلت دارم.

 

کد خبر 112412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha