رنو داستر الکتریکی در حال تست جاده برفی شکار شد! + تصاویر

پرشین خودرو: برای دهه آینده، کمپانی خودروسازی رنو و زیرمجموعه آن یعنی داچیا، در حال کار بر روی نسخه تمام الکتریکی رنو داستر هستند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیشرفت چشمگیر وسایل نقلیه الکتریکی در سال‌های گذشته باعث شده است تا شرکت های بزرگ خودروسازی حداقل برنامه تولید 1 خودروی الکتریکی را داشته باشند و همین موضوع دلیلی شد تا رنو و شرکت خودروسازی داچیا هم به فکر طراحی و ساخت یک خودروی تمام الکتریکی باشند، آن هم براساس خودروی شاسی بلند "داچیا/ رنو داستر" که اخیرا تصاویر جاسوسی آن هنگام گذراندن تست‌های خیابانی در روزهای برفی منتشر شده است و امروز در پرشین خودرو پیرامون آن صحبتی خواهیم داشت.

 



مهم ترین شایعاتی که از نسخه الکتریکی "داچیا/ رنو داستر" منتشر شده است، اول از همه حفظ مقرون به صرفه بودن آن خواهد بود و همچنان می توان بر روی قیمت ارزان آن حساب باز کرد.

 



اما باید توجه داشت که برای داشتن ارزان قیمت ترین خودروی شاسی بلند جهان، لازم به حذف برخی امکانات و آپشن های جدید صنعت خودروسازی خواهد بود و همین موضوع باعث شده تا خودروی رنو داستر آپشن های ایمنی محدود داشته باشد و ایمنی آن در آخرین تست های موسسه ایمنی "یورو NCAP" تنها 3 ستاره باشد.

 



با وجود اینکه شرکت خودروسازی داچیا خیلی قبل در مورد وسایل نقلیه تمام الکتریکی برای دهه آینده صحبت کرده است، اما به نظر می رسد که این شرکت کار خود را بر روی ماشین های الکتریکی بویژه "داستر" تازه آغاز کرده است و در حال حاضر شاهد تست آن توسط بخش اسپرت رنو در یک دریاچه منجد نزدیک به دایره قطبی (طبق ادعای منابع خبری) هستیم که اگر به قسمت پایین آن چه در جلو و چه در عقب توجه کنید، می توان شاهد پلتفرم الکتریکی خودرو بود که هنوز اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده است.

کد خبر 112430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha