کد خبر 112468
۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
تصادف مرگبار 20 خودرو در جاده مشهد

پرشین خودرو: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از تصادف مرگبار ۲۰ دستگاه خودرو در محور مشهد - باغچه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۱ و ۲۵ دقیقه امروز (۲ فروردین) در محور مشهد به سمت باغچه قبل از گیت عوارضی ۲۰ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند که در پی این حادثه یک تن کشته شد.

وی با بیان اینکه برابر اطلاعات دریافتی تردد در این محور به کندی انجام می‌شود، گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به مهمترین تصادفات رانندگی صبح امروز گفت: حوالی ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد در کیلومتر ۱۷ محور ساحلی در جزیره قشم در پی تجاوز به چپ یک دستگاه پژو پارس و برخورد آن با تویوتا کرولا ، سواری تویوتا کرولا دچار حریق شد و متاسفانه یک تن کشته شدند.

وی افزود: حوالی ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد در شهر زنجان بر اثر برخورد وانت پیکان با سمند چهار تن مجروح شدند که علت این حادثه رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده وانت پیکان بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به واژگونی یک دستگاه سواری سمند در کیلومتر ۲۰ محور میاندوآب - ملکان در استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در این حادثه که حوالی ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز رخ داد متاسفانه سه تن کشته شدند و یک تن مجروح شد که علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه راننده سواری بوده است.

وی اضافه کرد: حوالی ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز نیز در کیلومتر ۳۷ محور سبزوار - بردسکن در استان خراسان رضوی بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ با پراید متاسفانه چهار تن کشته و دو تن مجروح شدند که این حادثه به علت تجاوز به چپ سواری پژو ۴۰۵ روی داد.

رحمانی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران تا پایان هفته آینده در بیشتر محورهای کشور گفت: بر این اساس انتظار داریم محورهای کشور طی این مدت لغزنده باشند. لذا توصیه می‌کنیم رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه حتما با احتیاط رانندگی و فاصله طولی و عرضی را رعایت کنند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا توصیه کرد که رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و پیش از سفر باک خودرو را پرکنند و پتوی گرم و غذای خشک در خودروی خود داشته باشند.

کد خبر 112468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha