14 اکیپ ویژه امدادی به مناطق سیل‌زده گلستان اعزام شد

پرشین خودرو: به منظور امدادرسانی در مناطق سیل زده، 14 اکیپ ویژه مجهز به قطعات و جرثقیل از سوی شرکت امداد خودرو ایران در مناطق آسیب دیده و معرض خطر استان گلستان مستقر شدند.

به گزارش پرشین خودرو، با توجه به تمهیدات صورت گرفته برای امداد نوروزی، بیش از 60 اکیپ امدادی به صورت ویژه در دو استان مازندران و گلستان مستقر بودند که با توجه به حادثه تلخ هموطنان ساکن استان گلستان ضمن اعزام اکیپ‌های جدید با جابجایی‌های صورت گرفته به صورت ویژه 14 اکیپ برای امداد رسانی به مناطق آسیب‌دیده از سیل و مناطق پر خطر، تجهیز و مستقر شده‌اند.

این اکیپ‌ها شامل جرثقیل‌های خودروبر، خودروهای دو منظوره و اکیپ‌های تجهیز شده برای رفع مشکلات سیستم الکتریکی خودروها هستند که با توجه به اینکه بیشترین آسیب‌های سیل متوجه سیستم‌های برقی و الکترونیکی خودروها می‌شود این تمهیدات در نظر گرفته شده است.

بنا بر تمهیدات صورت گرفته، تلاش شده در محل استقرار این اکیپ‌ها به میزان کافی قطعات یدکی برای پوشش خودروهای آسیب دیده تامین و نگهداری شود.

 



قابل ذکر آنکه استقرار اکیپ‌های امدادی شرکت امداد خودرو ایران ضمن کمک‌رسانی به ساکنان منطقه و مسافرانی که در منطقه سیل‌زده گرفتار شده‌اند، امکان تسهیل و تسریع تحرکات دیگر اکیپ‌های امدادی که از سوی ارگان‌های مربوطه به منطقه اعزام شده‌اند را فراهم می‌سازد.

براساس آخرین اخبار منتشر شده از سوی خبرگزاری‌ها، به گزارش سخنگوی وزارت کشور، دستگاه‌های خدمات‌رسان در 10 شهرستان و 75 شهر و روستا و محورهای کوهستانی استان گلستان اقدام به خدمات امداد و نجات کرده‌اند که بر این اساس به بیش از 37 هزار نفر امدادرسانی شده و بیش از 6 هزار و 200 نفر اسکان اضطراری داده شده‌اند.

کد خبر 112492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha