کد خبر 112499
۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
 آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به افزایش تصادفات منجر به فوت به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز به ویژه ظرف ۷۲ ساعت گذشته گفت: از همه رانندگان درخواست می‌کنیم از سبقت غیرمجاز پرهیز و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی معابر کشور تا بعد از ظهر امروز (شنبه) گفت: در مسیر عوارضی اتوبان قم شاهد ترافیک سنگین و در مسیر عوارضی قزوین - رشت شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. همچنین در مسیر قزوین - رشت محدوده رودبار ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: در محور کرج - چالوس محدوده‌های تونل‌های شماره ۵ و ۷، کندوان و پل زنگوله ترافیک نیمه سنگین وجود دارد. در محدوده ورودی محور تا کیلومتر دو نیز ترافیک فوق سنگین مشاهده می‌شود.

رحمانی ادامه داد: در محور هراز جنوب به شمال و محدوده وانا شاهد ترافیک سنگین هستیم. در آزادراه تهران - کرج و کرج - قزوین نیز در محدوده‌های گرمدره، پل شهید کلانتری و پل فردیس ترافیک نیمه سنگین مشاهده می‌شود.

وی افزود: در محور ملک آباد مشهد نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است. در محور ساوه - تهران هم ترافیک پرحجم وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین مداخلات جوی در جاده‌های کشور نیز گفت: در حال حاضر در محور کرج - چالوس شاهد بارش خفیف برف هستیم.

وی درخصوص محورهای درگیر در سیل نیز اظهارکرد: محور گرگان - آق قلا در حال حاضر مسدود است و مسیر بندرترکمن به آق قلا به عنوان مسیر جایگزین اعلام شده است.

رحمانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ضمن هشدار به همه رانندگان در خصوص تلفات سرعت و سبقت غیرمجاز ظرف ۷۲ ساعت گذشته گفت: روز گذشته شاهد تصادف‌های هولناکی بر اثر سرعت و سبقت غیرمجاز بودیم. درحقیقت تصادفات کشنده‌ای داشته‌ایم که هیچ یک از سرنشینان زنده نماندند. لذا از همه رانندگان درخواست می‌کنیم با سرعت مطمئنه حرکت و از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

کد خبر 112499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha