آغاز طرح خودروهای شخصی راهیان نور

پرشین خودرو: فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور گفت: از امسال طرح زیارت کاروانی خودروهای شخصی در قالب راهیان نور به طور جدی و با مشارکت ۱۲ استان آغاز شده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سردار یعقوب سلیمانی اظهار کرد: بر همین اساس زائران می‌توانند با خودرو شخصی و در قالب کاروان شهید باقری به مناطق عملیاتی در پنج استان خوزستان، کرمانشاه، ایلام، بوشهر و هرمزگان سفر کنند.

وی افزود: برای این دسته از کاروان‌ها ویژه برنامه‌های فرهنگی و امکانات رفاهی مناسبی نیز پیش بینی شده که در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور تصریح کرد: ثبت نام در کاروان‌های شهید صیاد شیرازی، شهید باقری (ویژه خودروهای شخصی) و شهید برونسی (مخصوص اعزام‌های انفرادی) تا ۶ فروردین ماه جاری ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این کاروان‌ها به سایت راهیان نور به نشانی www.rahiyannoor.ir مراجعه کنند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه از نیمه اسفند تاکنون علاوه بر هم وطنانمان از سراسر کشور، ۷ کاروان غیر ایرانی از ۱۸ کشور جهان نیز از مناطق عملیاتی بازدید کردند، یادآور شد: زائرانی که با خودروهای شخصی به زیارت مناطق عملیاتی دفاع مقدس آمده‌اند به صورت کاروانی از یادمان‌ها بازدید می‌کنند.

کد خبر 112512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha