بعد از ماکان، پورشه کاین هم الکتریکی می شود؟

پرشین خودرو: بعد از نسخه تمام الکتریکی پورشه ماکان، این احتمال داده می شود که شاسی بلند پورشه کاین هم در میان دریافت کنندگان سیستم محرک تمام الکتریکی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پورشه با خودروی کاملا جدید "تایکان" در آستانه یک انقلاب بسیار بزرگ الکتریکی است و بر روی کل مجموعه این شرکت تاثیرگذار خواهد بود. سدان تمام الکتریکی و بدون آلایندگی پورشه در ماه سپتامبر راه اندازی شده و از سال آینده هم نسخه "کراس توریسمو" به آن ملحق خواهد شد تا انقلابی بزرگ نه تنها در بین محصولات پورشه ایجاد کنند، بلکه در صنعت خودروسازی هم می توانند یک تحول بسیار بزرگ ایجاد کنند.

 



به دنبال خودروهای تمام الکتریکی تایکان، پیش از این شرکت خودروسازی پورشه اعلام کرد که نسل بعد "پورشه ماکان" به عنوان یک وسیله نقلیه تمام الکتریکی در دسترس مشتریان خواهد بود وحالا به نظر می رسد که با پیشرفت چشمگیر و مخاطبان بسیار زیاد وسایل نقلیه الکتریکی در جهان، خودروی شاسی بلند "پورشه کاین" هم در این مسیر قرار گیرد و دریافت کننده یک سیستم محرک تمام الکتریکی باشد.

مجله انگلستانی "اتواکسپرس" گزارش می دهد که شرکت خودروسازی پورشه یک نسخه تمام الکتریکی از "پورشه کاین" را مورد بررسی قرار می دهد، اما بر روی این موضوع تاکید شده است که هنوز تصمیم نهایی برای ساخت یک نسخه تمام الکتریکی از پورشه کاین گرفته نشده و در صورت تایید، نباید تا چند سال آینده و حداقل تا قبل سال 2021 میلادی منتظر آمدن آن به بازار باشیم، هرچند باید امیدوار بود که شرکت خودروسازی پورشه باتوجه به روندی که در پیش گرفته است، از پیشرانه های درون سوز خود فاصله نگرفته و همچنان تصمیم به ساخت و ارائه وسایل نقلیه بنزینی قدرتمند به مشتریان خود داشته باشد.

 



خوشبختانه اتواکسپرس گزارش می دهد که خودروی شاسی بلند پورشه کاین همچنان در نسخه های سنتی خود فروخته خواهد شد ونسخه تمام الکتریکی به عنوان یکی از گزینه های انتخابی مشتریان برای داشتن شاسی بلند لوکس و اسپرت در سبد محصولات پورشه قرار خواهد گرفت، درست همانند نسخه های هیبریدی اتومبیل که در حال حاضر به مشتریان عرضه می شود.
 

کد خبر 112513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha