کد خبر 112514
۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
 ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران به کرج

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ازترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران به کرج در محدوده‌های گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس خبرداد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: در استان کردستان در محور مریوان – کامیاران بارش برف و در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال فارس، ایلام، کرمانشاه،کردستان، زنجان و لرستان دراکثر محورها، استان هرمزگان در محور میناب-جاسک،استان قزوین در آزادراه قزوین - کرج ،استان زنجان در محور زنجان - بیجار و آزادراه زنجان-قزوین بارش باران را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: ترافیک در استان‌های استان خراسان رضوی در محورهای مشهد – سبزوار، مشهد – تربت حیدریه و مشهد – قوچان، جنوب به شمال محور کرج – چالوس در محدوده‌های میدان امیرکبیر تا آدران، جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های امامزاده علی و تونل وانا، جنوب به شمال محور قزوین به رشت در محدوده‌های مسکن مهر، منجیل و رودبار پرحجم و روان و در آزادراه تهران به کرج در محدوده‌های گرمدره و پل کلاک تا پل فردیس نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

کد خبر 112514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha