تسلا مدل 3، رقیبی سرسخت برای اروپایی ها در بازار اروپا!

پرشین خودرو: خودروی نیمه لوکس تسلا مدل 3 در اولین ماه کامل فعالیت خود در اروپا، توانست بهترین میزان فروش را در کلاس خود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فارغ از سیستم محرک تمام الکتریکی، خودروی تسلا مدل 3 به عنوان یک خودروی نیمه لوکس موفق شده آمار فروش خیره کننده ای در بازارهای اروپایی داشته باشد و این درحالیست که آمار فروش این خودرو تنها در اولین ماه کامل فعالیت این برند در بازار اروپا محاسبه شده است.

به عبارتی ساده تر، تسلا مدل 3 در اولین ماه کامل فعالیت خود در بازار اروپا موفق شده آمار فروش بسیار بیشتری نسبت به خودروهای همرده، حتی برندهای مطرح بازار از جمله مرسدس بنز C کلاس و همچنین خودروی بی ام و سری 3 داشته باشد، این درحالیست که خودروی تسلا مدل 3 به دلیل عدم تولید در مدل فرمان راست تا به امروز، هنوز وارد بازار انگلستان نشده است.

 



در ماه فوریه سال جاری، کمپانی خودروسازی تسلا موفق به فروش 3657 دستگاه خودروی تسلا مدل 3 در بازار اروپا شده است و این آمار فروش بسیار بیشتر از محصولاتی الکتریکی فعال در اروپا همچون نیسان لیف، رنو ZOE، بی ام و i3 یا حتی هیوندای کونا الکتریکی داشته است و در کلاس خود فارغ از سیستم محرک تمام الکتریکی، توانسته فروش بیشتری نسبت به خودروی مرسدس بنز C کلاس، آئودی A4 یا حتی خودروی بی ام و سری 3 داشته باشد که در نوع خود شگفت انگیز است.
 

کد خبر 112559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha