ثبت رکورد جدید در خدمت رسانی امداد خودرو ایران +جزئیات

پرشین خودرو: با گذشت 7 روز از اجرای جشنواره خدمات نوروزی ایران‌خودرو و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، امدادگران این شركت به ۱۳۴۳ خودروی غیر ایران‌خودرویی در شهرها و جاده‌های کشور خدمات ارائه دادند.

به گزارش پرشین خودرو، سیدرضا حسینی مدیرعامل شركت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساكو)‌ با بیان این مطلب گفت:‌ این میزان امدادرسانی به دارندگان محصولات سایر خودروسازان نسبت به سال گذشته ۵۱ درصد رشد داشته است.

وی از ارائه خدمات امدادی به ۲۴ هزار و ۸۳۴ دستگاه خودرو از ۲۶ اسفند ماه تا پنجم فروردین ماه ۹۸ در جاده‌ها و شهرهای كشور خبرداد و افزود: ٧٣ درصد این خدمات به‌صورت بالینی و در محل انجام شد و حدود ۲۳ درصد منجر به حمل شد.

وی با بیان اینکه مراجعه به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: افزایش استفاده مشتریان از خدمات استاندارد نمایندگی‌های مجاز، پیش از آغاز سفرها نیاز به مراجعه به تعمیرگاه‌ها در تعطیلات امسال را کاهش داده و در مجموع تعداد خدمات گارانتی و وارانتی به ۱۹ هزار و ۱۷۲ دستگاه خودرو دراین ایام رسیده است.

مدیرعامل ایساكو اظهارداشت: میانگین زمان انتظار ارائه خدمات امداد خودرو ایران با سه درصد كاهش به ٢٤.٤٩ دقیقه رسید که ركورد جدیدی در این حوزه بوده است. این کاهش زمان انتظار در نتیجه برنامه‌ریزی‌های هدفمند و در راستای اقدامات امداد خودرو ایران با هدف هوشمندسازی خدمات امدادی صورت گرفته است.

 



وی با اشاره به مدت زمان انجام تعمیرات به طور متوسط در ۱.۲ روز و کاهش ٣٢ درصدی زمان آن نسبت به مدت مشابه گفت: ‌٣٢درصد از درخواست‌های امدادی از خارج شهرها و از جاده‌ها صورت گرفته است.

حسینی تصریح كرد: جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو، از ۲۶ اسفنده ماه آغاز وتا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد. در مدت زمان اجرای آن، ۲۶۵ نمایندگی به صورت یک شیفت یا دو شیفت و ۱۲۲ فروشگاه مجاز عرضه لوازم یدکی ایساکو، به مردم عزیز خدمت‌رسانی می كنند.

در پایان لازم به ذکر است این شرکت با توجه به شرایط بحرانی و سیل اخیر کشیک‌های فوق‌العاده‌ای را علاوه بر برنامه تدوین شده در خصوص جشنواره امداد نوروزی، برای امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده به این مناطق اعزام کرده و این اکیپ‌ها همچنان برای هر گونه خدمت در این شهرها مستقر هستند‌.
 

کد خبر 112569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha