کد خبر 112607
۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸
فراری P80/C گذشته را به زمان حال می آورد!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فراری به احترام دو خودروی افسانه ای خود یعنی فراری Dino 206 S و همچنین خودروی 330 P3/P4، یک خودروی منحصربه فرد معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فراری P80/C، ساخته جدید کمپانی خودروسازی فراری خواهد بود که برای عاشقان واقعی این شرکت ساخته شده و حال و هوای ماشین های مسابقه ای دهه 60 میلادی را زنده می کند. جالب است بدانید که تیم مهندسی طراحی و توسعه این خودرو کار خود را از سال 2015 میلادی تاکنون آغاز کرده و در نهایت موفق به ساخت یک اتومبیل منحصربه فرد با جزییات طراحی خیره کننده شده اند.

 



البته این خودرو در اصل یک خودروی فراری 488 GT3 است، اما طراحان و مهندسان کمپانی خودروسازی فراری یک بازی جدید آغاز کرده و یک بدنه کاملا متفاوت طراحی کرده اند تا هر دو فاکتور زیبایی چشم نواز و همچنین کارایی بالا با هم ترکیب شوند.

 



هرچند این خودرو برای جاده نیست و عدم نیاز به اجرای قوانین سختگیرانه جاده ای باعث شده تا طراحان فراری دستشان برای اجرای ایده های خود باز باشد و به همین دلیل در قسمت جلو شاهد یک ورودی بزرگ هوا، یک باله بزرگ آیرودینامیکی با ارتفاع پایین در قسمت جلو هستیم و مهم تر از همه، عدم طراحی چراغ روشنایی برای اتومبیل است که دلیل آن را می توانیم کاهش وزن بیشتر اتومبیل عنوان کنیم.

 



فراری هرگز در رابطه با قیمت محصولات منحصربه فرد خود هنگام معرفی صحبت نمی کند، اما سال ها فعالیت فراری به همین شکل نشان می دهد که مشتریان این دسته از محصولات فراری جیب های بسیار عمیقی دارند و هزینه های زیادی بابت خرید محصولات خاص فراری صرف می کنند و حالا فراری P80/C نیز به عنوان جدیدترین ساخته فراری می تواند مستعد دریافت قیمت حداقل 1 میلیون دلاری باشد.

کد خبر 112607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha