کد خبر 112613
۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
3 بالگرد به مناطق سیل زده بویراحمد اعزام شد

پرشین خودرو: مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی سه فروند بالگرد به سیل‌زدگان و روستاهای این استان خبر داد و گفت: پایگاه چهارم هوانیروز ارتش کار امدادرسانی به سیل زدگان بویراحمد سفلی را آغاز کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، وحید محمدی‌تبار اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید و بی‌سابقه دو روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد بخشی از روستاهای استان دچار سیل شد و راه ارتباطی آنها قطع شده است.

وی بیان کرد: شورای هماهنگی مدیریت بحران استان قبل از آغاز بارش‌ها پای کار بوده و دستگاه‌های امدادی و خدماتی نیز در آماده‌باش کامل بودند و توانستیم بارش‌ها را به خوبی مدیریت کنیم.

محمدی تبار با اشاره به تلاش ستاد مدیریت بحران استان برای امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و روستاهایی که راه ارتباطی آنها قطع شده، تصریح کرد: سه فروند بالگرد از هوانیروز، اورژانس و هلال احمر کار امدادرسانی به مناطق سیل زده و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد را انجام می‌دهند.

همزمان با بروز سیل در چند استان کشور استان کهگیلویه و بویراحمد نیز دچار بحران سیل‌زدگی شد و بر اثر آن خسارات زیادی به مناطق مختلف وارد شد.

به همین منظور و برای کمک به روستاهایی که در محاصره سیل قرار گرفته‌اند بالگردهای هوانیروز از پایگاه چهارم هوانیروز به یاری مردم سیل‌زده شتافتند که در حال ارسال اقلام مورد نیاز به مناطق سیل‌زده در منطقه بویراحمد سفلی و روستاهایی هستند که بر اثر قطع ارتباط جاده‌ای با مشکل مواجه شده‌اند.

از سوی سرتیپ خلبان علی عفیف فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اولین مرحله دو فروند بالگرد به استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد و در صورت نیاز بالگردهای بیشتری برای کمک به سیل‌زدگان به این استان‌ها اعزام می‌شود.

همچنین هوانیروز ارتش و این پایگاه تا لحظه برطرف شدن مشکل سیل‌زدگان در کنار مردم و مسئولان برای امدادرسانی حضور خواهد داشت.

کد خبر 112613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha