رنو تالیسمان جدید با تغییرات ظاهری در راه است + تصاویر جاسوسی

پرشین خودرو: رنو تالیسمان با چهره جدید هنگام گذراندن تست‌های جاده‌ای خود با پوشش استتار شکار شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بین سال‌های 2012 الی 2013 میلادی بود که رنو از سدان جدید خود با نام تالیسمن پرده برداری کرد و بعد از آن هم موفقیت‌های قابل قبولی برای شرکت سازنده به همراه داشت تا اینکه در اواخر سال 2015 میلادی، رنو از نسل جدید تالیسمن ( Talisman ) پرده برداری کرد و قرار شد جایگزینی برای دو مدل سدان رنو یعنی "لاگونا" و "لاتیتود" باشد. حال به دنبال موفقیت های چشمگیر این خودرو در بازارهای جهانی و همچنین تقویت فروش آن در سال جدید، شرکت خودروسازی رنو تصمیم گرفته است تا چهره این اتومبیل را بروزرسانی کند و اخیرا با انتشار تصاویر جاسوسی، این موضوع کاملا تایید شده است.

 

رنو تلیسمان جدید



باتوجه به تصاویر منتشر شده از نسخه جدید رنو تالیسمن، به نظر نمی رسد که این مدل تفاوت های زیادی با نسخه فعلی داشته باشد و باتوجه به اینکه تقریبا 1 سال پیش شرکت خودروسازی رنو یک موتور بنزینی جدید توربوشارژر با حجم 1.8 لیتری و خروجی قدرت 225 اسب بخاری برای این خودرو معرفی کرده است، انتظاری برای گزینه های جدید بخش فنی رنو تالیسمن وجود ندارد و در واقع این خودرو آخرین سدان خانواده رنو به شمار می رود که بروزرسانی فنی دریافت کرده است.

 

رنو تلیسمان جدید



عمده تغییراتی که باتوجه به تصاویر جاسوسی اتومبیل می توان متوجه آن شد، اول از همه جلوپنجره اتومبیل و دیگری هم اصلاح طراحی چراغ اتومبیل و طراحی داخلی آن خواهد بود و به غیر از این دو مورد نمی توان تغییرات بزرگی در چهره تالیسمن شاهد بود.

 

رنو تلیسمان جدید



از طرفی دیگر کسانی که امید به حذف چراغ‌های نواری L شکل در زیر چراغ اصلی داشتند، باز هم ناامید خواهند شد و شرکت خودروسازی رنو این مورد را تبدیل به امضای پای کار محصولات خود کرده است.

کد خبر 112627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha