دارندگان خودروهای ام.وی.ام و چری، بابت تامین قطعه نگرانی ندارند

پرشین خودرو: در حال حاضر هیچ خودرویی از تولیدات مدیران خودرو بابت نبود قطعه در کل نمایندگی های این شرکت متوقف نیست و باید گفت که مشتریان خودروهای ام.وی.ام و چری از بابت تامین قطعات نباید نگرانی داشته باشند.

محمد حسن گرمان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب و با توجه به اتفاقات سال گذشته، از تامین و توزیع قطعات خودرو به عنوان یک موضوع مهم در صنعت خودروسازی کشور یاد کرد.

وی افزود: مدیران خودرو در موضوع تامین قطعات دارای یک امتیاز و یک مزیت نسبت به سایر خودروسازان داخلی است و آن وجود یک شریک خارجی با دو ویژگی منحصر به فرد است.

 

محمدحسن گرمان


مهندس گرمان ادامه داد: شرکت چری، بر خلاف بسیاری از شرکت های خودروسازی که در ایران سرمایه ای نیاورده اند و اگر هم کاری می خواستند انجام دهند از ترس تحریم شدن، تعهداتشان را عمل نکرده و ایران را رها کرده اند، با تدبیر و خوش فکری سهامداران ایرانی مدیران خودرو به اندازه ای در ایران سرمایه گذاری داشته که حاضر شده است مسائل مربوط به تحریم ها را به جان بخرد و در ایران بماند.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی از بابت تامین قطعات محصولات تولیدی نداریم، متذکر شد: متاسفانه در سال گذشته و مقطعی به دلیل مشکلات ناشی از انتقال ارز دچار چالش شدیم و اما در اسفند امسال با رفع مشکلات و ورود 28 کانتینر قطعات خودروهای تولیدی باید بگویم در حال حاضر از انبار و توزیع مناسب قطعات بهره می بریم و علاوه بر آن برخی سفارش ها در گمرک، تعدادی در مسیر حمل و روی آب و بخشی دیگر در حال سفارش گذاری و ارسال است.

وی همچنین یادآور شد طی سال گذشته در برخی ایام و شرایط اضطرار، از شیوه تامین سریع قطعات با روش حمل هوایی بهره بردیم و هرچند برای شرکت هزینه بر بود اما حداکثر ظرف 10 روز قطعات خاص خودروهای برخی مشتریان را تامین و رضایت آنها را جلب کردیم.

گرمان در پایان خاطرنشان کرد: دارندگان محصولات مدیران خودرو برای دریافت خدمات امدادی و هرگونه سئوال در این خصوص می توانند با شماره تلفن 47651 -021 تماس برقرار کنند.

براساس این گزارش، طرح خدمات و امداد نوروزی شرکت مدیران خودرو از 27 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا 17 فروردین ماه جاری به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

دارندگان محصولات ام.وی.ام و چری با مراجعه به سایت های www.mvmco.ir و www.cheryco.ir می توانند در خصوص نحوه ارائه خدمات و لیست نمایندگی های مدیران خودرو در طرح خدمات و امداد نوروزی 98 این شرکت، اطلاعات لازم را کسب کنند.

کد خبر 112691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha