ون مرسدس بنز با تیونینک لاکچری شرکت کلاسن

پرشین خودرو: اگر به دنبال یک خودروی لوکس واقعی هستید، پیشنهاد ویژه ما یک دستگاه خودروی ون مرسدس V کلاس ساخته شرکت Klassen خواهد بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حال حاضر لوکس ترین ساخته شرکت مرسدس بنز، بدون شک خودروی سدان لوکس "مرسدس بنز S کلاس" در مدل های میباخ خواهد بود، اما این خودرو با احتساب راننده می تواند امکان حمل 4 نفر را داشته باشد و اگر یک جلسه کاری 4 نفره داشته باشید، برای رفتن به دفتر کار لازم است که یکی از آنان را رها کنید و یا راننده خود را آزاد کنید و بجای آن هدایت اتومبیل را برعهده بگیرید.

 

ون مرسدس بنز با تیونینک لاکچری شرکت کلاسن



به همین دلیل است که پیشنهاد ما برای کسانی که یک خودروی لوکس و جادار با امکانات رفاهی بسیار زیاد حتی بیشتر از مرسدس بنز S کلاس می خواهند، ون لوکس مرسدس V کلاس ساخته شرکت "کلاسن" خواهد بود که در ظاهر یک خودروی ون به نظر می رسد، اما باطن آن از هر خودروی دیگری لوکس و مجلل تر خواهد بود.

 

ون مرسدس بنز با تیونینک لاکچری شرکت کلاسن



شرکت کلاسن مشکل تعداد صندلی و فضای کافی برای جلسات فوری را با خودروی مرسدس V کلاس حل کرده است و این خودرو به همان اندازه مرسدس بنز S کلاس لوکس خواهد بود. درب های کشویی اتومبیل به طور اتوماتیک باز شده و شما می توانید فارغ از صندلی راننده و سرنشین جلو، چهار صندلی جداگانه در قسمت عقب کابین داشته باشید. صندلی های اتومبیل از سدان لوکس برداشته شده و همان حس مرسدس بنز S کلاس را به مخاطبان خود می دهد و به غیر از روکش های چرمی بسیار باکیفیت که قیمت های مختلف کابین را در بر گرفته است، استفاده از فیبرکربن هم یکی دیگر از ویژگی های برجسته این خودروی ون لوکس به شمار می آید. اما این مواد هنوز بهترین بخش مرسدس بنز V کلاس نیست.

 

ون مرسدس بنز با تیونینک لاکچری شرکت کلاسن



یکی از نکات برجسته مرسدس بنز V کلاس شرکت کلاسن، ویژگی های الکترونیکی داخل کابین خواهد بود و شما می توانید همه چیز داخل کابین را از طریق یک "آیپد" کنترل کنید، از جمله نور محیط، کنترل صندلی، ماساژور صندلی، میز اضافی، کمربندها و یا حتی دوربین دید عقب و جلو اتومبیل قابل کنترل خواهد بود، هرچند برخی موارد را می توان از طریق دستورات صوتی کنترل کرد. علاوه بر این، مینی ون لوکس مرسدس بنز یک دستگاه کنسول پلی استیشن 4 هم برای سرگرمی بیشتر سرنشینان داخل کابین دارد.

 

ون مرسدس بنز با تیونینک لاکچری شرکت کلاسن


 

کد خبر 112701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha